1 donkerblauw-grijs geruite van(merk weet ik niet) 1 lichtbruin geruite van Pikeur 1 donkerbruin geruite van Pikeur 2 witte van Pikeur 1 witte van Cavalo
Ik heb er 3, een blauwe(voor 10E dus slechte kwaliteit, maar die was even voor snel watn ik was uit mijn andere 3gegroeid) dan heb ik er nog 1 maar die is eigelijk te groot en er zit een gat in (is te maken) en nog een paarse die ik alleen aanheb als ik echt geen andere kan vinden, binnen kort ga ik een nieuwe kopen omdat het zo met die éne die k kan gebuiken is een beetje weinig;)
3 rijbroeken -1 witte voor wedstrijden -1 Zwarte voor rijlessen en gewoon rijden -1 roze met zwarte( ik weet het, het is een maffe kleur) Voor als er een vies is ofzo...
Ik heb 2 witte rijbroeken (Pikeur Mondega) 2 spijkerstof rijbroeken (blauwe en bruinige)(Ook Pikeur) 1 donkderblauwe (Pikeur Mondega) 4 grijze (Pikeur Mondega) 1 groene (Pikeur Mondega) 1 Ruitjes (Pikeur Mondega) 1 Chocolade bruine (Pikeur Mondega) 1 Mocca (Pikeur Mondega) Best veel dus, maar ik gooi elke dag mijn rijbroek in de was, werk er mee in de stallen en rij er zeker 3 paarden per dag mee.
Ik heb er: - 1 geruite Kentucky - 1 blauwe pikeur met leren zitvlak - 1 bruine Pikeur - 1 Blauwe Pikeur - 1 Blauwe Euro-star - 1 Witte Euro-star - 1 geruite Euro-star - 1 grijze Euro-star met leren zit - 1 geruite Cavallo met leren zit - 1 Blauwe Cavallo met leren zit - 1 Grijze Cavallo met leren zit Zijn er een totaal van 11, maar ik gebruik ongeveer de helft, de rest vind ik niet meer leuk
Ik heb er een stuk of 10 maar de een nieuw gekocht en de ander weer van MP voor erbij of voor het mesten. Vind het ook altijd wel fijn om ze in alle kleurtjes te hebben kan je lekker combineren