Echt super om zo een paard te krijgen, succes met je droompaard !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mandiiee schreef:hij komt idd bij erica vandaan!
hij heet nu sueño (soe-we-no).
over die spaanse problemen, ik heb me erin verdiept en wat je vertelt was ik ook al achter, ik weet wat ik me op me hals haal.
wel bedankt voor de info.
hoe het dan ook zit volgens jullie, vraag ik jullie hier toch liever niet over te discuseren hier, daar is een apart forum voor.
dankje
LadyElmira schreef:mandiiee schreef:hij komt idd bij erica vandaan!
hij heet nu sueño (soe-we-no).
over die spaanse problemen, ik heb me erin verdiept en wat je vertelt was ik ook al achter, ik weet wat ik me op me hals haal.
wel bedankt voor de info.
hoe het dan ook zit volgens jullie, vraag ik jullie hier toch liever niet over te discuseren hier, daar is een apart forum voor.
dankje
Dat is ook een leuke naam hoor, staat wel bij hem haha. En wat de problemen betreffen, ik heb hem meegemaakt en hij is helemaal niet zo erg als soms beschreven wordt hier. Gewoon een fijn en mak paard, die door de verkoper ook eerst is gereden voordat dit meisje hem heeft gekocht. Toen ik daar kwam vertelde de vrouw nog dat ze zich best wat ongerust maakte omdat het een nog jong paard is, maar dat, toen ze erop ging zitten, ze het perfect vond gaan. TS kon het paard hartstikke goed aan en ik durf te wedden dat dit helemaal goed gaat komen!