Sisco4life schreef:vind het van beide parijen een raar verhaal ...
haha, van mij, niks is raar, ik probeer haar alleen te ontknopen, een pony dood, is geen verzorgpony je eigen pony noemen, maar dit gaat verder dan alleen maar penny zijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sisco4life schreef:vind het van beide parijen een raar verhaal ...
Blitzelover schreef:Weet je hoeveel lol ik heb om dit topic?
Ik zeg het even voor iedereen:
Ik vold DeEiken al van in het begin dat ze op bokt zat omdat ze toen altijd maar dingen verzon.
Zo bewerkte ze ook achtergronden van foto's om te doen of het haar pony's waren. Ze is toen ontmaskerd als penny.
Ik volgde al haar topics waarvan ook sommige geloofwaardig waren maar toen kwam ik erachter dat er wel ALTIJD iets aan de hand was altijd wel redenen om ofwel een superhappy topic ofwel een superdroevig topic te maken.. Volgens mij vind ze alles goed.. zolang ze maar aandacht krijgt..
Een pony die 2 weken niet eet.. als mensen reageren van deed de DA dan niets dan denkt de TS oh nee.. ben ik even dom geweest en post ze gauw dat hij vanalles heeft gekregen...
Weird...
En ik heb trouwens van iemand gehoord dat er in Slagharen ook een pony was die penotti heette...
ook weird...
Zo nu weet iedereen het
(penny is ontmaskerd)
Blitzelover schreef:Nee:(
Beledig mij niet ajb
Blitz is een schattig lief klein dik fjordje
Debortje_ schreef:Hoe is het nu met hem?
suusiejj schreef:Debortje_ schreef:Hoe is het nu met hem?
hij is overleden of "overleden"
dingetje schreef:Je liegt toch niet over het dood gaan van je pony's. Dat doe je gewoon niet....Dus ik vind het vreemd dat sommige mensen hier denken dat De Eiken dat wel doet....
manniejJ schreef:dingetje schreef:Je liegt toch niet over het dood gaan van je pony's. Dat doe je gewoon niet....Dus ik vind het vreemd dat sommige mensen hier denken dat De Eiken dat wel doet....
Dat vind ik ookHet zou wel heel gek zijn als je daarover gaat liegen!
DeniseM schreef:Ik snap het niet meer, waarom zou ze zo'n verhaal verzinnen?
liannes schreef:DeniseM schreef:Ik snap het niet meer, waarom zou ze zo'n verhaal verzinnen?
ik denk om aandacht.