Barbiietut schreef:Chrystal schreef:Leuk zeg. Ik heb net even alle verhalen gelezen. Nou ik heb me laatst ook twee van die rasechte penny's aan de deur gehad. Nouja, eigenlijk opende mijn moeder de deur. Ik was de betreffende dag ziek. Vanuit mijn bed hoorde ik twee stemmetjes vragen of we hier paarden hebben en zo ja of ze die mochten verzorgen. Mijn moeder vond ze 'zielig' en ze mochten morgen wel even langskomen. Nou zo gezegt zo gedaan, de volgende dag stonden ze weer voor de deur!
Nou ik loop dus met ze naar Carina toe, en al snel beginnen de verhalen. ''Ja ik rijd al 5 jaar, vorige week reed ik op een heel wild paard. Die begon te steigeren en ik kreeg zijn hoef tegen mijn oor'' (Hmm, erg lenig paard!) Toen we bij Carina aankwamen vertelde het ene meisje (dat bijzonder stil was) Dat ze dit een heel mooi paard vond. Ik bedankte haar voor het compliment en toen vroeg ze wat voor ras het was. Terwijl ik dat aan het vertellen was valt mijn broek bijna af! (Niet letterlijk natuurlijk) het andere meisje schakelt zo het stroomdraadapparaat uit en loopt naar Carina. Ik zei; ''Hoe weet je zo goed hoe dat ding werkt?'' Nou zegt ze ''Ja ik ben er gister en eergister ook geweest en heb het zo ontdekt!'' Ik werd daar behoorlijk boos om, want ik houd er niet zo van dat er vreemden bij Carina komen.
Nou, gaat ze zeggen hoe goed ze met Carina kan omgaan. In een volle galop (ja ja, ze deed een paard na!) ging ze op Carina af. Carina begint ook te rennen en vliegt achter het rennende meisje aan. (Tsja, dat doet ze nou eenmaal altijd) het meisje begint te gillen en rend keihard weg. Ik kon mijn lachen echt niet inhouden. Daar werd ze behoorlijk boos om en ze is keihard weggefietst! MEt het andere meisje (dat trouwens een erg lieve penny was!) heb ik Carina nog even geborsteld. Maar heb toen wel op een vriendelijke manier duidelijk gemaakt dat ik niet op zoek was naar een verzorger(tje).
Gelukkig zijn ze na die dag nooit meer opgedoken!
- Chrystal
Deze is zo erg! Ik had dat stomme kind zo'n enorme rotschop onder dr kont gegeven!Leven de penny's
Idd .. dat is wel érg brutaal