Maffe pennyverhalen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jennifer_

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 10:17

Barbiietut schreef:
Chrystal schreef:
Leuk zeg. Ik heb net even alle verhalen gelezen. Nou ik heb me laatst ook twee van die rasechte penny's aan de deur gehad. Nouja, eigenlijk opende mijn moeder de deur. Ik was de betreffende dag ziek. Vanuit mijn bed hoorde ik twee stemmetjes vragen of we hier paarden hebben en zo ja of ze die mochten verzorgen. Mijn moeder vond ze 'zielig' en ze mochten morgen wel even langskomen. Nou zo gezegt zo gedaan, de volgende dag stonden ze weer voor de deur!
Nou ik loop dus met ze naar Carina toe, en al snel beginnen de verhalen. ''Ja ik rijd al 5 jaar, vorige week reed ik op een heel wild paard. Die begon te steigeren en ik kreeg zijn hoef tegen mijn oor'' (Hmm, erg lenig paard!) Toen we bij Carina aankwamen vertelde het ene meisje (dat bijzonder stil was) Dat ze dit een heel mooi paard vond. Ik bedankte haar voor het compliment en toen vroeg ze wat voor ras het was. Terwijl ik dat aan het vertellen was valt mijn broek bijna af! (Niet letterlijk natuurlijk) het andere meisje schakelt zo het stroomdraadapparaat uit en loopt naar Carina. Ik zei; ''Hoe weet je zo goed hoe dat ding werkt?'' Nou zegt ze ''Ja ik ben er gister en eergister ook geweest en heb het zo ontdekt!'' Ik werd daar behoorlijk boos om, want ik houd er niet zo van dat er vreemden bij Carina komen.

Nou, gaat ze zeggen hoe goed ze met Carina kan omgaan. In een volle galop (ja ja, ze deed een paard na!) ging ze op Carina af. Carina begint ook te rennen en vliegt achter het rennende meisje aan. (Tsja, dat doet ze nou eenmaal altijd) het meisje begint te gillen en rend keihard weg. Ik kon mijn lachen echt niet inhouden. Daar werd ze behoorlijk boos om en ze is keihard weggefietst! MEt het andere meisje (dat trouwens een erg lieve penny was!) heb ik Carina nog even geborsteld. Maar heb toen wel op een vriendelijke manier duidelijk gemaakt dat ik niet op zoek was naar een verzorger(tje).

Gelukkig zijn ze na die dag nooit meer opgedoken!

- Chrystal

Deze is zo erg! Ik had dat stomme kind zo'n enorme rotschop onder dr kont gegeven! Leven de penny's

Idd .. dat is wel érg brutaal van mij hadden ze wel wat meer zelfvertrouwen gekregen (in de zin van: beter tegen kwade woorden kunnen ) maarja, als je ze schopt is de kans groot dat ze huilend naar mammie en pappie gaan en dan een boze mammie en pappie voor de stoep staan

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 11:31

@ lois_fjordje!
ik vind jou wel een penny meisje... ze vind het zielig dat ik een paard aan de teugel rijd... dat ik gewoon niet alle paarden lief vind maar de paarden waar ik op rijd wel echt vet dom!

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 12:16

@ Chrystal: Het was ook niet letterlijk bedoelt

Equidea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 13:06

kimlovemaggy schreef:
@ lois_fjordje!
ik vind jou wel een penny meisje... ze vind het zielig dat ik een paard aan de teugel rijd... dat ik gewoon niet alle paarden lief vind maar de paarden waar ik op rijd wel echt vet dom!

Dit is een topic waar we ervaringen met penny's vertellen, geen penny's beschuldigen van het penny zijn.

(ook al is het waar)

Amarins_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 13:19

Geweldige verhalen heb er zelf oowk nog 1tje..

dit moeten jullie even vooraf weten .. Ik help zo nu en dan op de manege dat houd in pony's en paarden zadelen voor begginende ruiters en meerennen enzo ..
Dus ik kwam daar zo en iemand vroeg of ik haar pony wou zadelen.. nou ik dus die pony zadelen.. Toen ik daarmee klaar was schoot een penny mij aan van : kijk eens ik kan niels z'n hoeven krabben (hij is soms nogal vervelend op stal) . Ik denk van ,,dus? Njaa ik dus met dr meelopen en zij gaat zo de voorhoeven doen, best netjes vond ik.. en toen kwam het grappige, ze zou begginnen met de achterhoeven en hij had z'n ene voet op rust staan, zij loopt daar zo heen gaat op dr hurken zitten schuin achter de pony en begint die hoef uit te krabben echt slim daarna zette ze um om en bleef ze staan ,, ik zei zo van : Netjes hoor die voorhoeven maar je bent nog een achterhoef vergeten zij ze : jaaah maar hij moet eerst goed staan toen begon ze op te scheppen dat ze altijd op Samber reed ( Hengst van de eigenares) ik lag echt in een deuk 't was echt niet normaal.. Zei met die grote blauwe ogen mij heel overtuigend aankijken.. Naja daarna ging ik even naar de kantine om wat drinken te halen.. Komt zij 5 minuten later grienend binnen omdat Niels naar haar gehapt had.. tsjaa wat valt daar op te zeggen !

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 14:07

hahaha super!! echt vervelend ook wel

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 15:26

haha hoe onzinig ze ook kunnen zijn..

ikke17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:05

roxiie schreef:
Citaat:
(zinloos topic zeg... beetje andere mensen afzeiken)

Het is helemaal niet afzeiken? Meer dingen waar je je aan kan ergeren bij Penny's..

dan erger ik me bij deze aan jullie!!! penny's die een topic over zichzelf beginen! HAHA!!! @ laartjuhhhhh graag gedaan meid! Ciao!

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 16:10

Lydian schreef:
dan erger ik me bij deze aan jullie!!! penny's die een topic over zichzelf beginen! HAHA!!! @ laartjuhhhhh graag gedaan meid! Ciao!

Pff verveel je je ofzo meid??
Ga erges ander een topic afzeike.. En nee ben geen penny meisje.. En al wil je bewere van wel.. Moet je iets beter uit je doppe kijke..
Of je bent er zelf 1...

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:40

Vecht het uit vie PB en verzijk het topic zo niet voor anderen hé!!!
dank u.
En ben je een penny goed voor jou, proficiat.
Ben je er geen nog beter, proficiat

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:45

Van die meisjes met roze, blauwe en groene bodywarmers.
die een manegepony 'longeren' aan een halstertouw, duh, hij loopt niet, goh.

TouchAndGo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:46

ikuh. dat is op Boeyenkamp zeker?
Wie was dat meisje?
haha=D

Amarins_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:12

Iriskee schreef:
ikuh. dat is op Boeyenkamp zeker?
Wie was dat meisje?
haha=D

Jep op Boeyenkamp maar 'k weet dr naam oowk nii meer ,, en die ga ik oowk nii noemen

aartlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:02

jullie vinden wel snel meisjes "penny's" zeg. En jullie zeiken ze nu ook af..

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:03

Haha, hoe moet dat als ik hier in dit topic al in een deuk lig.
Stel je voor in het echt, dat stemmetje gezicht.

dancertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:07

ik zeik niet af heb namelijk 2 lieve meisjes die me helpen (noem ze penny's maar vinden ze niet erg) en die maken ruzie wie de poep van me paard mag opruimen

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 20:29

Ik was samen met een meisje bij haar verzorg paard. Daar stond nog een ander paard, die ze nog even moest longeren. maar, omdat ze zelf haar eigenpaard ook nog moets rijden, mocht ik dat wel even doen. ( er stonden ook 2 andere meisjes, die ook bij die man een verzorg pony hadden ) Nouja, ik longeren. Paard was knetter vervelend, en wou zo over mij heen lopen. Ik dacht: Dit is niet mijn eigenpaard, dus geef hem geen harde klap. Dus, gaf nog een redelijke tik op z'n kont.
Meisjes: AAAH, moet je niet dooeeen, zielliiiiggg! Nouja, ik zo zeggen: Wat zou jij dan doen? lief tegen gaan praten en belonen zodat hij dat de volgende keer weer doet? hun: Nee, ik loop achteruit.. ( )
Nouja.. even later zei 1 meisje: ja.. je had toch wel gelijk..
2 weken later kreeg ik van de zussen van die 2 meisjes te horen: Jaah, je slaat geen paard, ik bel de dierenbescherming bla bla bla..

Nouja, helemaal bedrijgen enzo..

Ik zo: Ach, je belt ze maar.. maar denk niet dat ze langs komen.
Haha, stelletje penny's ( ben er misschien zelf ook nog wel een klein beetje 1.. ik ben 13, hun 15 )

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:03

zo heb ik er ook nog 1 weet alleen niet of het een echte penny is maarjahh.
zo'n meisje (noem geen namen) heeft een new-forest een echte racepony (volgens haar) en dat ie kei hoog bokt, en dat niemand erop blijft zitten. helemaal niet waar heb er zelf ook op en het viel best mee.
en ze zei ook dat ze een kampioen springpaard van der vader had gekregen, jaa hoor. en dat ze laatst de 1ste prijs heeft gewonnen en ze liet een foto zien met het paard waarmee zij sprong het leek nii eens op haar, zei ik zo van maar jij lijkt daar helemaal NIET op. zei zei jaa weet ik maar de foto is niet gelukt, dat zal. en ze zei dat ze nog een fries van haar vader zou krijgen en een dressuurpaard en nog een c-pony en dat die dan bij haar vader zou komen te staan op hun nieuwe boerderij, is die vader sinterklaas fzoo... en dat haar oom eigenaar is van Deurne (Nederlands Hippisch Centrum) en dat zij daar helemaal gratis heen mocht. en dat haar vader 2 van de duurste auto's heeft die er bestaat en dat ie een huis heeft in Spanje en Frankrijk (dan moet je toch wel echt f*cking rijk zijn om dat allemaal te kunnen betalen)

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:07

hihi, sommige dingen zijn echt heel grappig... Ik heb een paardje die met rijden wel eens gek wil doen, en een beginnertje komt aan, dat als het mij niet meer lukt gaat zij wel even *goed hoor*

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:38

Haha vet leuke verhalen, wij hebben oowk een keer een feestje vol penny's begeleid:
Ze zaten de hele tijd te roepen: wij willen in galop, wij willen in galop! en toen ging de instructrice dus en toen zaten ze later van: ja mijn paard (ahum is dus pony) bokte heel erg he? en zaten oowk de hele tijd te zeggen dat alle pony's op de manege bokken en dan noemde ze alle brave pony's op enzow.. vette lol wij natuurlijk onze lach inhouwden!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 10:44

Zitten echt melige verhalen tussen. , wat kunnen penny's leuk zijn en soms stom. Maarja, ik ben veillig want al mijn paardjes staan lekker thuis.

@horsecrazys, msntaal is verboden.

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:22

ik heb ook zo iets!
bij ons een meisje op de manege hea.....
die reed op 'wilde hengsten' in de bak en in het bos nog wel ja ja!
toen kwam ze bij onze manege die man was waarschijnlijk een handelaar..
kwam ze bij ons deden we een wedstrijd met 10 personen ofzo dressuur dan.

maarfijn die wedstrijd gingen we voor oefenen, ze kende nog niet eens figuren en je rijd al wel 6 jaar tenminste dat zei ze. ik denk dat ze het voor de fun deed.
ze vond het niet erg leuk voor haar nooit een dressuurwedstrijd meer zij ze,terwijl ze op een fjord reed die M1 of M2 Was geweest dus dat liep ie nu niet.
je hebt ook van die kinderen die gaan gelijk alle verhalen vertellen van die bijt owja en die andere die steigert!
kheb nog wel een soort verhaaltje doe ik even een nieuwe reactie voor!

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:25

@nielsd: oeps sorry hoor, wisten we nog niet en zijn we gewoon gewend!

Isabella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:26

effe nog 1 verhaaltje...
ik had een advertentie op marktplaats gezet ik verzorg nu bij carola van berckel,we zochten nog verzorgsters we hebben er nu 11
we hebben 5 verzorgsters ik kom ong. met een vriendin 5 keer in de week de andere 2 keer!
er was een nieuwe verzorgster, we hebben een lieve merrie wel pittig maar bokt steigert doet nooit gek!
ze is alleen heel snel. we hebben onze bak aan de weg, er kwam een traktor langs had ze gezegd en toen ging ie er vandoor en bokken en steigeren echt heel raar want die pony is nergens bang voor!
als ze rijd vind ze dat ze de pony al goed heeft gereden als ie 10 minuten heeft gelopen nou bij ons stappen we 10 minuten in dus das ook een beetje raar soms scheld ze en schreeuwt ze tegen de paarden terwijl we dat eigenlijk bij ons niet doen!
www.murchin.com is de site je kan er best veel van leren vind ik zelf

vbps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 11:46

ik ken er ook een niet echt penny maar wel lollig
0p mijn School staat 1 fries hieke en 2 new forest ponys fardau en fleur
lieneke ging hieke poetsen en ik met de rest van de meisjes de ponys.
Een jongen die smoor verliefd is op lieneke zegt tegen ons:Heike is tenminste nog mooi deze twee ponys kunnen wel in de gehaktmolen.
ik zei tegen hem: en als Lieneke Fleur poetste dan.
hij werd rood ging weg en ik had de hele school dag niks meer van hem gehoord