Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Ik ben L-springen, ik start niet zo vaak in de dressuur want ik hou niet zo van dressuur maar ik ben toch B+6
) Citaat:Een stal/clubgenootje van mij gaat ook deze week! (glow @ bokt, maar ze zit er nooit op) Marjolein.
en ik maar denken dat er 1 stond.
)
Hihi, straks gaan we daar weer een dag op de gezonde toer
(ook alleen maar omdat je dropjes kwijt waren
)
Heb nu dus een extra tas voor m'n toilettas en 4 zakken chips.
Loezjuh schreef:Ik schaam me dood. Ik ben in het bezit van een ENORME weekendtas en ik heb zojuist besloten dat ik nóg een tas nodig had. Er kan NIKS meer bijHeb nu dus een extra tas voor m'n toilettas en 4 zakken chips.
![]()
Voor Elza heb ik ook nog een overvolle krat, náást poetskist e.d.
ik heb ook een enorme tas en nog een tas. En de belgiereis kon ik makkelijk met 1 tas 
Lenneku schreef:He zit die Marjolein niet bij jullie in de les?? (clubgenootje annemiekbram)
@Kylan tja ik kwam er vandaag pas achter dat jullie ook nog bestonden:P:P duzz idd helemaal géén Ermelo inkopen gedaan.
Niet op gelet 
(Het ging toch op alfabet?? De eerste kasten schenen nog wel groot te zijn maarja daar maak ik niet zoveel kans op met mn Stiphout:P) Kylan schreef:Lenneku schreef:He zit die Marjolein niet bij jullie in de les?? (clubgenootje annemiekbram)
@Kylan tja ik kwam er vandaag pas achter dat jullie ook nog bestonden:P:P duzz idd helemaal géén Ermelo inkopen gedaan.
Kan bestNiet op gelet
Maar als je zelf gaat doe je toch ook inkopen? Tenminste, zou ik wel doen
Loezjuh schreef:Sizz heb jij je slaapzak IN je tas? Ik heb echt geen flauw idee wat ik er eigenlijk allemaal ingepropt heb.. Heb nu dus 1 enorme weekendtas, 1 schoudertas, 1 dekbed en 1 kussen. En daar komt dan nog m'n zadel en poetskist en krat enz bij. Ik denk dat ik m'n spullen maar in de trailer laad en geen pony meeneem.

Das echt enorm, laatst gingen we zadels passen met joep toen zaten er 6 zadels in, dus dit moet ook wel passen
Lenneku schreef:En dan schijnen die zadelkasten ook nog zo mini te zijn(Het ging toch op alfabet?? De eerste kasten schenen nog wel groot te zijn maarja daar maak ik niet zoveel kans op met mn Stiphout:P)
Lenneku schreef:En dan schijnen die zadelkasten ook nog zo mini te zijn(Het ging toch op alfabet?? De eerste kasten schenen nog wel groot te zijn maarja daar maak ik niet zoveel kans op met mn Stiphout:P)
Neem geen lange zweep mee, die past er niet in...
Loezjuh schreef:Sizz heb jij je slaapzak IN je tas? Ik heb echt geen flauw idee wat ik er eigenlijk allemaal ingepropt heb.. Heb nu dus 1 enorme weekendtas, 1 schoudertas, 1 dekbed en 1 kussen. En daar komt dan nog m'n zadel en poetskist en krat enz bij. Ik denk dat ik m'n spullen maar in de trailer laad en geen pony meeneem.
)