Als titel zou je kunnen nemen: Enthousiast hulpje aangeboden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sat_nath schreef:@anemoonlena het spijt me maar ik vind de advertentie nog steeds niet geweldig. Heerlijk gezegd vind ik het er nog wat 'slordig' uitzien! Denk bijvoorbeeld meer aan hoofdletters en spaties, wel vind ik dat ze in de advertentie wat minder opdringerig overkomt (+ puntje)Ook staan er een beetje veel komma's in misschien kun je dit aanpassen.
anemoonlena schreef:sat_nath schreef:@anemoonlena het spijt me maar ik vind de advertentie nog steeds niet geweldig. Heerlijk gezegd vind ik het er nog wat 'slordig' uitzien! Denk bijvoorbeeld meer aan hoofdletters en spaties, wel vind ik dat ze in de advertentie wat minder opdringerig overkomt (+ puntje)Ook staan er een beetje veel komma's in misschien kun je dit aanpassen.
het zag er netjes uit, maar ze heeft het zelf weer slordig gemaakt...
horsewiebe schreef:anemoonlena schreef:misschien dan 'gezellig gezelschap voor pony aangeboden!" Want hulpje klinkt zo raar vind ik zelf haha,ligt vast aan mij!
Maar dan lijkt het alsof je zelf een pony hebt die gezelschap zoekt, haha
latifah11 schreef:nee ik doe nog maar net dreessuur maar wil liever crossen ga dus van dressuur af ook voor zomerv