Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anna_gail schreef:Over ilse visser.ik vind haar echt 1000% niks ze heeft me zelf uit gescholden voor k▪twijf.Omdat ik toen had gereagered op een van dr video's. Ze noemt mensen penny's terwijl zij zelf nog onder het penny niveau zit.Haar konijn was laatst dood gegaan Door maden ,hij had "ineens" een gat in zijn buik zitten. Als je zo goed voor je dieren bent zoalsze zelf zegt dat ze is zie echt wel dat je konijn onder de maden zit.Ook plaatst ze haat reacties op andere (kleinere) kanalen,maar als die kanalen een winactie doen dan doet ze toch wel mee....Ik kan genoeg dingen zeggen over haar maar ik ga geen woorden meer vuil maken aan haar.
AlwaysH schreef:Wauw, denk je dat ze op ChanNa ChanNa haat zou plaatsen?
AlwaysH schreef:Dacht al, 50 is al best veel!
Ik vraag me dan ook serieus af, en niet kn dat ik een ego ben, maar hoe komt Ilse aan zoveel abonnees? Ik heb er 74 en ik edit, plan alles...
Video's zijn HD...
Oneerlijk.
AlwaysH schreef:Dat zal het dan wel zijn...
Vind trouwens Noa van cuteshetlandpony ook geen goed voorbeeldZe rijdt bijna alleen maar zonder zadel en ik vind haar echt bijna te groot. Het past nog net, maar straks doen mensen heg na.
AlwaysH schreef:Nee klopt, maar toch vind ik wel at we complimenten naar Destiny mogen uitgeven, want ze doet het voor zo'n jonge YouTuber goed! Ik merk ook wel eens dat er soms volwassenen zijn die denken dat we geen nuttige informatie kunnen geven... Ik heb ook gewoon prima dingen geleerd die ik heel graag doorgeef aan leergierige YouTube kijkers! (Ik ben van ChanNa ChanNa)
AlwaysH schreef:Dacht al, 50 is al best veel!
Ik vraag me dan ook serieus af, en niet kn dat ik een ego ben, maar hoe komt Ilse aan zoveel abonnees? Ik heb er 74 en ik edit, plan alles...
Video's zijn HD...
Oneerlijk.
HorseSandS schreef:Hoihoi iedereen.
Ik ben Aafke en werk een aantal dagen in de week op een professionele stal. Opfok en trainen en uitbrengen op wedstrijden in de dressuur en spring sport (verschillende niveaus). Ik werk als groom en maak hier vlogs over en leg in de vlogs veel dingen uit.
Neem gerust eens een kijkje op mijn kanaal.
Hopelijk vinden jullie het leuk en stel gerust vragen in de reacties of geef aan waar je graag een x een vlog over wil zien. Kanaal link hier onder ⬇️
Groetjes Aafke
TerraHowrse schreef:HorseSandS schreef:Hoihoi iedereen.
Ik ben Aafke en werk een aantal dagen in de week op een professionele stal. Opfok en trainen en uitbrengen op wedstrijden in de dressuur en spring sport (verschillende niveaus). Ik werk als groom en maak hier vlogs over en leg in de vlogs veel dingen uit.
Neem gerust eens een kijkje op mijn kanaal.
Hopelijk vinden jullie het leuk en stel gerust vragen in de reacties of geef aan waar je graag een x een vlog over wil zien. Kanaal link hier onder ⬇️
Groetjes Aafke
Ja ik was al geabonneerd nadat ik dinsdag een ander topic van je had gezien! Iedereen even abonneren, aanrader!