maralyn schreef:Paardenvlees. Heerlijk!
Stoofvlees, rookvlees, biefstuk. Ik houd er van. Werkelijk waar.
Vorig jaar, op een lente fair paardenvlees in worst versie geproefd. Die smaak is zoveel fijner als een cervelaatworst.
Die beste man keek mij verontwaardigt aan "Jij eet paard?" Ja, heerlijk!! Geen probleem.
Ik ben op meerdere vleesbedrijven geweest, kip, varken, koe. En allemaal vind ik het prima.
En voel me niet behoeven om te stoppen met vlees eten. Wát mensen ook willen zeggen en met welke argumenten ze gooien.
Ik ben dol op vlees, ook paardenvlees. Maar hert, konijn, kip, rund, varken en vis gaan er ook heerlijk in.
Wil ook nog graag slang proberen, en cavia lijkt me ook niet verkeerd.
Hond en kat, ook geen probleem mee.
ik vind dit wel niet normaal ver gaan,
wie eet er nou een slang of een cavia.
en een hond of kat? dit gaat echt te ver,
je moet denk ik naar een psycholoog want dit is echt niet goed,
en als je dit niet wilt doen verhuis dan naar china daar eten ze helaas ook hond
[/quote]
Cavia wordt best wel veel gegeten op bepaalde plekken, schijnt best heel lekker te zijn.
Slang zelf weleens gegeten (ratelslang), was ook niet verkeerd. Ook antilope gegeten, kangaroe en zelfs krokodil om maar wat uit het lijstje op te noemen.
Honden en katten worden ook al gegeten, zou ik zelf niet doen omdat de manier waarop ze behandeld worden (algemeen en om te "slachten") nogal gruwelijk is, maar zou dat niet zo zijn zou ik het ook wel proberen.
Vind het nogal belachelijk om te zeggen dat iemand dan naar de psych moet. Moet jij ook naar de psych omdat je lammetjes eet, jonge kipjes eet, jonge varkens eet en ga zo maar door? Zijn ook dieren en best hele leuke dieren, kunnen erg leuke huisdieren zijn.[/quote]
dat vind ik inderdaad ook heel goed,
ik ben nu vegetarier en ik snap niet hoe mensen vlees kunnen eten,
maar cavia's slangen krokodillen enzo eten? dat gaat voor mij veel te ver!