Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met hem doe ik het rustig aan, omdat hij nog wat jonger is dan Serena en toch al bij de vorige eigenaren in de lange lijnen gelopen heeft en gesprongen.
. Doordeweekse dag, dus weinig tijd, maar toch even met Serena te fietsen geweest. Dat doet ze heel braaf, alleen is ze af en toe wat sloom. Misschien maar eens een zweepje mee de volgende keer, want ik wil het eigenlijk gebruiken om wat conditie op te doen voordat ze straks voor de kar staat.
. Een halve kruiwagen uitgemest (ja, dat is veel voor twee ponytjes :p) en vier hooinetten gevuld... Nu kunnen ze er weer even tegenaan.
dat betekent dat ze straks echt de volledige zomer in een strak velletje zitten (vorige zomer heeft Serena serieus maar een maand of drie voorlopig in haar zomervacht gezeten. En van Stitch had ik ook niet verwacht dat ie nu al zou beginnen, omdat hij maar een dunne vacht heeft).
lekker in de regen, haha. Desondanks toch erg leuk en gezellig.

dus eens kijken of ik wat vaker kan oefenen met honden.
(en ja, deze keer bedoel ik jou :p)
!
.
. Morgen pak ik Serena weer, dan zal ik ook weer wat foto's (laten) maken.
helaas ook mede daardoor weer vergeten foto's te maken
gelukkig blijft het de komende dagen goed weer als het goed is, dus die foto's komen er wel! Zo knap zijn ze nu toch niet in hun winterwollievacht, haha.
. In het begin was ze echt lui, de hele tijd boven op de rem. Toen was ik er klaar mee en heb ik haar een trap onder haar kont gegeven en toen kon ze wel ineens snel. Zo hebben we braaf ons rondje afgemaakt, zonder dat ze ook nog maar één keer stil is gaan staan
. Tis toch niet haar hobby...