Oeps.. Das niet de boedoeling neen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

SuperAssie schreef:Die cap moet je wss even indragen, welke is het?
Ik heb er ook een gekocht een tijd terug die toen goed zat maar op een gegeven moment was het schuim zich gaan vormen en ging die cap overal heen. Als mijn paard bokte zag ik niks meer omdat hij over mijn ogen kiepte, en das niet de bedoeling..
) was ik al bang dat ie me net zo'n champignon hoofd gaf als de andere.. maar dit was gelukkig niet zo!
xZiva_ schreef:SuperAssie schreef:Die cap moet je wss even indragen, welke is het?
Ik heb er ook een gekocht een tijd terug die toen goed zat maar op een gegeven moment was het schuim zich gaan vormen en ging die cap overal heen. Als mijn paard bokte zag ik niks meer omdat hij over mijn ogen kiepte, en das niet de bedoeling..
mag ik vragen welke cap jij had?
ik heb er ergens in december 1 besteld, nu nog steeds niet gebruikt omdat ik hem wilde gebruiken voor een fotoshoot en toen paardloos werd..
nu ga ik hem morgen voor het eerst gebruiken, dus ben benieuwd! met passen zat ie iig heel lekker, en aangezien ik een grote maat moet voor mijn haar () was ik al bang dat ie me net zo'n champignon hoofd gaf als de andere.. maar dit was gelukkig niet zo!

darkadia schreef:Caps met veel zacht schuim worden inderdaad altijd ietsje losser na verloop van tijd. Is mm werk, maar t kan net die paar mm zijn die ervoor zorgen dat je cap inderdaad alle kanten op gaat, en dat wil je niet!
@Joaltijd, goed dus dat je een M hebt genomen en geen S?
en nu ben ik gewoon blij
Dus nogmaals mensen, meeste artikelen kun je me gewoon vragen, alleen qua zadels helaas niet.
(smal en klein) En grappig, ik zie dat je Ebony rijdt, van Tony, daar heb ik ook nog even contact mee gehad, maar uiteindelijk geen concrete afspraak meer van gekomen. 

darkadia schreef:Kijk jij maakt gewoon meteen reclame haha
Maar nee fijn dat de cap goed bevalt!

en dat ben ik zo gewend met mn oude 

xZiva_ schreef:ik heb ook een hele mooie cap (de navy blauwe die een bokker hier al eerder heeft geplaatst, die met de witte klep) ik kreeg heel veel opmerkingen er over, en vooral: die was zeker wel heel duur?
jazeker! wel 16,95!
ze moesten eens weten....laraxXxemma schreef:ik heb ook 2 rijbroeken gehad, erg goedkoop maar naar mijn mening te dun. voor een cap zou ik liever wat meer uitgeven en dan een echt goede kopen dan het risico te nemen dat hij misschien niet goed is.. als het allemaal even goed/ beter materiaal zou zijn zou hij niet zoveel goedkoper zijn lijkt mij?

dus het zal wel meevallen hoor