Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vosjeloverx

Re: Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:23

ohja, en mijn vader was ook altijd mijn paard hahaha!

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:26

Elise_0o schreef:
Een pyjama :)

[ Afbeelding ]

die heb ik in hond aap en koe!!

Patchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:29

Ow wat leuk. Héél soms maar dan ook héél soms zet ik nog wel eens een hindernisje klaar in de tuin, je weet wel, "moet voor gym!" Ook in het bos als niemand kijkt even snel over tak heen haha, ik kan het niet laten :') . Op school was ik altijd het snelste paard en heette ik Amigo, maar ook de stoutste, ontsnapte altijd uit m'n tuigje en dan moesten ze me gaan vangen, o GEWELDIG! <<)

DeniseM

Staarten van " show ponies " kort geknipt met mijn vriendin.
We vonden het zielig dat ze zo lang waren :(

dinniee

sorry dat moets er even uit

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 22:14

Vroeger paardje gespeeld met een paar vriendinnetjes tijdens de pauze op school. :+
Op shetlanders zitten waar ik niet meer op paste. -O-
Mijn pony slaan..... Sorry liefje :(:)

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 22:19

Mijn verzorgpony in 1x 6 emmers appels gevoerd, omdat hij groot was moest hij vast ook goed eten :s
Heeft hij gelukkig niks aan over gehouden :)

Vosjeloverx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 22:21

Uppojono schreef:
Mijn verzorgpony in 1x 6 emmers appels gevoerd, omdat hij groot was moest hij vast ook goed eten :s
Heeft hij gelukkig niks aan over gehouden :)

hahahaha

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 22:21

DianXX schreef:
Vroeger paardje gespeeld met een paar vriendinnetjes tijdens de pauze op school. :+

ehm.. is ''slaan'' ook iets penny's ?? :n

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 22:26

Mijn schommel was altijd een paard, hoe harder , hoe harder de galop op 'punker' :')

DianXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 22:27

DestinyJoy schreef:
DianXX schreef:

ehm.. is ''slaan'' ook iets penny's ?? :n

Nouja ik hoop het niet, maar ik heb het vroeger gedaan 'als mijn pony niet luisterde.'
Ik heb er spijt van en heb vaak huilend naast d'r gestaan dat het me spijt en ik het nooit meer zal doen. Helaas kan ze me niet verstaan. :(
Trouwens, met slaan bedoel ik tik met de zweep, niet dat jullie denken dat ik mijn pony vroeger mishandelde. ;(

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:01

Ik heb net nog een penny moment gehad :D (A)

Mijn paard gereden, en was goed bezweet.
Dus....Ik zweetdeken op, en omdat ik m er zelf wil afhalen, heb ik 3 kwartier gewacht.
Heb gewon 3 kwartier tegen men paard gekletst. :') Wel erg fijn...Want als je dan wil roddelen, kan ze het ook neit doorvertellen :')
Waren wel 45 heerlijke minuten!!

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 17:40

Haha :P
Ik en een oud klasgenootje speelde altijd 'paardje', eerst op mijn stokpaard en klein 'zitpaardje' waar we haast met onze knieën op de grond zaten :P, en daarna met elkaar ( inclusief 'zadel, hoofdstel en dekje' :P ), en daarna gewoon met onzichtbare paarden. En natuurlijk waren onze paarden de beste, sprongen we 3,50 en reden we al ZZZ op ons tiende *D

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:27

soms nog steeds zulde momenten

SOML

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:46

Toen ik 6 was had ik mn Labrador als paard gebruikt. Ik zette mijn babybornpop er op en maakte hem wast met een band om zijn buik.. En toen maakte ik een parcourtje xDD Ik was echt een dierenbeul :o

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:02

Ik was (en ben nogssteeds penny) mn hond was mijn paard, dan ging ik achter m lopen de riemvastgemaakt als teugels)
Paardje spelen op t schoolplein(proefjes oefenen enzo)
Mijn fiets als paard gebruiken.

En.nu gebruik ikmijn verzorgpony en paard om mn pennnygevoelens te uiten, vandaag bv bij mn verzorgpony bloen in dr manen gedaan(die bloemen lagen op t strand) voor mn verzorgpaard heb ik een roze amika halster, en ik rij altijd met felrozen pennydekje met een regenboog en paardje erop. Ze zijn ook altijd slachtoffer van mn vlechtprobeersels enzo.

Bmamavan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:03

Erg grappig, ik ben inmiddels al heel lang geen Penny meer maar ik herken veel in jullie verhalen.
Parcousrjes uitzetten en springen.
Als we buiten waren in een bos ofzo maakte ik natuurlijk een bosrit en maakten we natuurlijke sprongen.
En als ik eerlijk ben betrap ik mezelf er ook op dat ik bijvoorbeeld op de fiets nog vaak hetzelfde zit als op het paard :o

Het grappige is dat mijn dochter van 11 nu dus ook een penny meisje is. Hoewel serieus en lief met haar eigen pony, herken ik het paardje spelen enzo heel erg.

Ik heb zelfs al mijn oude penny's uit de jaren '80 nog bewaard en als mijn dochter haar nieuwe penny uit heeft lees ik hem ook nog, whahahaha _O-

Riddles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:08

Zadel van t buurmeisje op de schommel leggen, op de basisschool ook altijd paardje gespeeld. _O- :')

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:15

;( mijn honden zijn ook wel eens slachtoffer geweest ;(
Halstertrouw aan de halsband en hindernisjes in de tuin,
en het ersgte nog het is ooit gefilmd waarin ik riep dat ie in de verkeerde 'galop' zat _/-\o_

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:17

Samen met Essiie hier op bokt hadden wij de manen van een fjord kort geknipt omdat lange manen pijn deden bij een fjord. :')

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:18

Kir_Ples schreef:
Samen met Essiie hier op bokt hadden wij de manen van een fjord kort geknipt omdat lange manen pijn deden bij een fjord. :')

Hahaaha oeps... eigenaren boos? :o

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:23

Hihih ja die stond later bij ons aan de deur, mijn ouders begrepen opeens waarom ik zo moe was en om half 7 al naar bed ging. :D

Achja wij hebben veel ergere dingen gedaan nog, wij hadden het er laatst nog over hoe onverantwoord en levensgevaarlijk wij toen bezig waren..

Wij gingen oa op die paarden zitten terwijl ze nog niet eens zadelmak waren, we knoopte de paarden dan vast aan een water ton en het ging allemaal gewoon goed ongelofelijk.... Tot het hoogte punt kwam dat wij gewoon aan het scoobydoo'en (met die touwtjes) waren op de rug van die paarden.
Hoe het allemaal goed is gegaan is echt ongelofelijk het had echt heel erg slecht af kunnen lopen maar wij hadden er ook gewoon helemaal geen benul van.
Toen mijn ouders dit een keer hadden gezien was het uiteraard direct afgelopen..

Thuis hadden wij ook een paard staan die kort aan de drie jaar was en wij gingen daar in de stal wel eens opzitten dat wist niemand. Mijn zus vond haar zó braaf met zadelmak maken, tja ze was al wat gewent. :+

En nu, nu zijn Essiie en ik allebei de grootste angsthazen die je je maar voor kunt stellen..
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 17-11-13 19:27, in het totaal 3 keer bewerkt

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:26

Mijn hond was mn paard.. heeft over menig hoge hindernissen heen moeten springen.. Arm dier.. ;(

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:30

Och zo herkenbaar dit alles, paardje spelen, vlechten, fiets (of papa hihi :o) als paard gebruiken, ik herken mezelf in alles ghehe.

Maar mijn hond(je) is nog steeds het slachtoffer, ik bouw altijd een sprongetje en dan vliegt hij er met gemak overheen, hij vindt dit ook heel leuk om te doen hahaha :j Voorbeeld komt straks :+
[EDIT] Dat voorbeeld gaat wat langer duren, moet even kijken hoe ik met mn mobiel een screenshot uit een filmpje maak hahaha :+
Laatst bijgewerkt door Chroosje op 17-11-13 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:33

Chroosje schreef:
Och zo herkenbaar dit alles, paardje spelen, vlechten, fiets (of papa hihi :o) als paard gebruiken, ik herken mezelf in alles ghehe.

Maar mijn hond(je) is nog steeds het slachtoffer, ik bouw altijd een sprongetje en dan vliegt hij er met gemak overheen, hij vindt dit ook heel leuk om te doen hahaha :jVoorbeeld komt straks :+

doe ik stiekem ook nog soms hoor. hondje van 15cm hoog springt zo 50 cm... :o