Flux schreef:Loopt Vosco er nog (vosbonte ruin, oud)?
Vorig jaar was ik er zelf nog en zag ik hem nog staan. Ben wel benieuwd eigenlijk
volgens mij wel , ik was er in augustus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al zovaak geweest, Talana is de leukste haha (:
naarppc schreef:Heeft er iemand ervaring met een midweek? Had je een grote pony? En op maandag heb je dus ook een pony, hoelaat was je toen in de rij?
Maar dat was ook mn eerste keer hahah, En ik ben ook n keer n week geweest alleen toen had ik niet echt n pony, Ik mocht zegmaar n pony ''lenen'' Want iemand had die pony voor iemand gereserveerd die maandag kwam tjaa, Lang verhaal hahah, Ik mocht Mango
overnemen Duss toen had ik Mangii
Dus een midweek hahah
maar ik heb niet echt een voorkeur, een grote, niet populaire, t liefst, waar ik miss af en toe nog op kan (ben 1.60m en 45kg)
, Eeen Er is bijna geen grote die niet populair is.. Ff denken hoor
.. Spirrit, En banjo zijn heel erg lief, Alleen die heb je niet meer als je er bijv om 12 uur pas staat hahah,
Ik weet niet precies wat voor pony je wilt, Want echt elke pony daar is anders
Kijk als je n hele lieve wil, En niet teveel gaat rijden is Banjo een hele leuke voor jullie, Als je echt alleen maar wil rijden zou ik alleen kijken voor je zusje, Ik zelf rij namelijk niet meer, Soms één rondje stappen ofzo een beetje voor de foto etc, Maar verder dan ook niet. Ik ben zelf 1,66 ong, En ik neem of ja wil altijd Mango
, Maar ik vind Banjo wel iets voor jullie hij is wat ouder dus als je wat rustiger aan doet is ie perfect
En Jans ook. Snowy is volgensmij ook niet echt van het rijden etc, En Mango die bokt en is vrij sterk dus denk niet dat dat zo verstandig is voor je zusje
, Tjaaa, Verder de echt ''brave'' Zijn allemaal wat ouder dus daar moet je niet al te druk mee doen.. Misschien Angel, Of Duo die zijn ook niet de jongste, Maar ook niet echt oud, Maar wel heeel populair
xx