langs de bakrand...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:20

Er lopen wel altijd van die kleine meisjes rond met opmerkingen als "een zweep is dierenmishandeling!" en "schrikdraad is zielig!"

lisa_water

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:21

Simoonzel schreef:
Er lopen wel altijd van die kleine meisjes rond met opmerkingen als "een zweep is dierenmishandeling!" en "schrikdraad is zielig!"

het is zielig als je paard aangereden wordt!

EvaLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:03

ik heb zo af en toe best last van karma moet ik bekennen haha,
dit was de 3e keer dat er iemand op het paard zit ( de vorige keren zat ik er ook op ), en ik ging aandraven het ging namelijk zo goed , zo ontspannen.
dus ik beloon haar met mijn stem en strijk langs haar manen ,en zeg tegen de meisjes die erbij stonden
: zie je wel niets aan de hand hartstikke braaf!!
ik was nog niet uitgesproken of mevrouw bedenkt zich niet en gaat er zo kneiterhard vandoor , heb nog last van de bokkensprongen die ze maakte ( was afgelopen zaterdag ) voel het nog in mn rug ,ben gelukkig blijven zitten maar de volgende keer juich ik echt wel iets later ! :')

Maaike_Kealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:46

Merrick1994 schreef:
Maaike_Kealy schreef:
Ik stond een tijd terug een pony te longeren.
stond een meisje van +/- 8 jaar langs de bak, laat ik de pony aandraven zegt ze eerst dat ze in de verkeerde draf zit... Paar minuten later laat ik der over wat balkjes draven. Deed ik het weer verkeerd want ze sprong er niet overheen.
Komt ze de bak in lopen 'ja geef maar aan mij, ik laat je wel zien hoe het moet'.
Ik was zo verbouwereerd, dat ik niet zo snel reageerde, was gelukkig wel op tijd om maar even vriendelijk te vragen of ze de bak uit wilde gaan.

Jeetje. Dat ze commentaar heeft tot daar aan toe. Maar gewoon de bak in lopen en zeggen dat zij het wel even doet. Waar haalt ze het lef vandaan? Hoezo brutaal?

Agh, eerlijk gezegt kijk ik er niet meer zo van op, negeer het maar gewoon. Behalve als ze echt in de buurt komen ~~}>

DeEenhoorn

Re: langs de bakrand...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 08:28

whahaha, doei ochtendhumeur!

GelderseRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:16

Mn vader (niet zo'n paardekenner) kwam dolgelukkig thuis , vraag ik hem wat er nou aan de hand is zegt die van "Je zegt toch altijd dat ik niet weet wel ras Fleur is nou vandaag heb ik het toch wel gezegd welk ras ze is tegen R(een colega van hem) Vraag ik wat die R dan verteld heeft zegt die " Wel dat wij een prachtige fries hebben ..." Stond ik echt even raar te kijken :? .. We hebben namelijk een haflinger :o

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:18

Hahahaha prachtige fries!!!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:21

Ik was een buitenritje aan het maken op een bonte paint (in normale rijkleding), kwam er een man voorbij gefietst: "hey cowgirl met je indianenpaard..." Toen moest ik wel even lachen.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:22

Een andere keer stopte er een auto op een rotonde met jonge gaste erin die boehoe gingen roepen.. Jongenens die aandacht zochten, dan kan ik dat koeien geluid niet zo waarderen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:25

Wij gingen eens tikkertje doen in de paardenles, echt een wonder dat dat gebeurde.
Mijn vader zat in de kantine te kijken en die keek z'n ogen uit toen iedereen getikt was op 1 paard na.
Die gingen elkaar achterna als een malloot, elkaar insluiten noem maar op. Kwam ie evenlater naar me toe met pretlichtjes in z'n ogen. ''ZO DANIQUE, DIE PAARDEN GINGEN HARD RENNEN JOH, EN DIE DUWDE DIE ZO TEGEN DE MUUR EN TOEN DEED ZIJ ZO *strekt armen helemaal uit* OM HAAR AAN TE RAKEN MAAR DIE KLEINE GING INEENS OPZIJ ZOOOO....''

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:34

Nies_ schreef:
Tijden clubles (op manege) was er ponykamp, gingen die meisjes paardje spelen, gingen ze de 'paarden verdelen'. Toen hadden ze ruzie wie er 'op' mijn paard mocht :D
& dat mensen vaak denken dat het een hengst is, terwijl het toch echt gewoon een merrie is..

Verder niet echt rare opmerkingen, eigenlijk altijd positieve dingen, behalve als ik met mn groene jasje op wedstrijd ga, dan vinden sommigen wel dat dat toch echt niet kan. :D

Bedoel je dat ze dan speelden alsof ze jouw paard bereden? _O-
Dat deden wij ook altijd. ''IK BEN DIE EN DIE VAN DE MANEGE EN HIJ KAN DIT EN DIT.''

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 14:40

whahaha, sommige dingen hier, nu ben ik weer van mijn middag- boos tijdje af. in demiddag ben ik namelijk standaard een tijdje sjaggie ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:51

Doanique schreef:
Nies_ schreef:
Tijden clubles (op manege) was er ponykamp, gingen die meisjes paardje spelen, gingen ze de 'paarden verdelen'. Toen hadden ze ruzie wie er 'op' mijn paard mocht :D
& dat mensen vaak denken dat het een hengst is, terwijl het toch echt gewoon een merrie is..

Verder niet echt rare opmerkingen, eigenlijk altijd positieve dingen, behalve als ik met mn groene jasje op wedstrijd ga, dan vinden sommigen wel dat dat toch echt niet kan. :D

Bedoel je dat ze dan speelden alsof ze jouw paard bereden? _O-
Dat deden wij ook altijd. ''IK BEN DIE EN DIE VAN DE MANEGE EN HIJ KAN DIT EN DIT.''

Jep. :')

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:05

Ik heb zelf een paardja van 75 cm zegfen veel mensen leuke hond heb je en dan beginnen ze om zichzelf te lachen

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:23

Moeder: "op welke pony ga je rijden vandaag?"
Meisje: "op die daar *wijst*, die vlooien schimmel!"

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:43

Fortitude schreef:
[***]: "op welke pony ga je rijden vandaag?"

_O-

aaanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:22

Fortitude schreef:
Moeder: "op welke pony ga je rijden vandaag?"

Haha deze is wel heel leuk! :')

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 10:19

Iemand nog leuke belevenissen?

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 10:23

Niet langs de bak, maar;

Gisteren waren we aan het wandelen met de shet van xNinja, komt er een groep meisjes langs, begint er 1 een paard na te doen (heuull vals) en kan vervolgens niet meer stoppen met lachen, en haar vriendinnen keken haar heel raar aan en die vonden het niet grappig.. faaall! :+

Dawson123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 13:30

Niet echt erg of in de bak, maar ik heb regelmatig als ik in het bos ben dan vreemde mensen met mijn paard op de foto willen omdat ze hem zo mooi vinden :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 13:43

Dawson123 schreef:
Niet echt erg of in de bak, maar ik heb regelmatig als ik in het bos ben dan vreemde mensen met mijn paard op de foto willen omdat ze hem zo mooi vinden :')

Dat heb ik ook gehad, ik kwam eens twee Japanners met een fotocamera om hun nek op leenfietsen tegen en die gingen foto's maken van ons en onze paarden _O-

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:07

Hahahaha _O-

sofieiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:19

Niet langs de bakrand maar op de weg. Ik kom altijd een man tegen die elke keer weer vraagt of ik toevallig een draver heb. ja ik heb een draver, ze heet Miss Hawai. En dan krijg ik standaard als antwoord dat hij haar wel kent. Dit gebeurt ongeveer 3x per week :).

En gister een meisje die aan een vriendinnetje vroeg of ik nou op een paard reed. Dus ik snapte het al niet en dacht ja het is toch duidelijk dat het geen konijn is. Zegt het meisje met wie ik reed dat ze bedoelde of het een pony of paard was. 8)7

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 14:21

wat een geweldige dingen komen langs :P

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 15:08

marshmellow schreef:
Ik was toen ik een jaar of 11 was met mijn eigen pony mee op 't ponykamp van de manege.
Mijn pony stond daar toen ook op stal tussen de manege pony's, en toen stond er een keer een meisje bij m'n pony in de stal, en die stond aan een hele groep andere meisjes van de manege te vertellen dat dat haar nieuwe pony was, en hoe wild i wel niet was en dat alleen zij er op kon rijden en bladiebla :+
Meisje stond mooi voor l*l toen ik ze vertelde dat het toch echt mijn pony was :')

heb gewoon het zelfde gehad, stond er een meisje bij mijn pony in de boxs aan 3 vriendinnen te vertellen dat mijn pony zo geweldig kan springen en dat ze zo in de springles niet op hem ging omdat ze gister al een spring wedstrijd in de ZZ-licht had gereden op mijn pony (pony lief is 4 en kan voor geen meter springen) ik help altijd met die spring les en ik had dus voor gesteld aan de instructriese die die les gaf dat ze met in springen wel op mijn pony mocht en dat ik jens (een liefe manege pony) wel wou inspringen voor haar en dat ze dan met parcourtje op jens kon, nou die instructriese vond het een geniaal plan. dus toen ik dat vertelde dat ze op bliksem (mijn pony) ging slikte ze wel even. en met inspringen gooide pony lief nog de balkjes van de caveletie blokken. Ik, de instructiese en haar vriendinnen lagen dubbel. ze was wel blij hoor toen ze weer op jens mocht :+