Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merrick1994 schreef:Maaike_Kealy schreef:Ik stond een tijd terug een pony te longeren.
stond een meisje van +/- 8 jaar langs de bak, laat ik de pony aandraven zegt ze eerst dat ze in de verkeerde draf zit... Paar minuten later laat ik der over wat balkjes draven. Deed ik het weer verkeerd want ze sprong er niet overheen.
Komt ze de bak in lopen 'ja geef maar aan mij, ik laat je wel zien hoe het moet'.
Ik was zo verbouwereerd, dat ik niet zo snel reageerde, was gelukkig wel op tijd om maar even vriendelijk te vragen of ze de bak uit wilde gaan.
Jeetje. Dat ze commentaar heeft tot daar aan toe. Maar gewoon de bak in lopen en zeggen dat zij het wel even doet. Waar haalt ze het lef vandaan? Hoezo brutaal?
Nies_ schreef:Tijden clubles (op manege) was er ponykamp, gingen die meisjes paardje spelen, gingen ze de 'paarden verdelen'. Toen hadden ze ruzie wie er 'op' mijn paard mocht
& dat mensen vaak denken dat het een hengst is, terwijl het toch echt gewoon een merrie is..
Verder niet echt rare opmerkingen, eigenlijk altijd positieve dingen, behalve als ik met mn groene jasje op wedstrijd ga, dan vinden sommigen wel dat dat toch echt niet kan.
Doanique schreef:Nies_ schreef:Tijden clubles (op manege) was er ponykamp, gingen die meisjes paardje spelen, gingen ze de 'paarden verdelen'. Toen hadden ze ruzie wie er 'op' mijn paard mocht
& dat mensen vaak denken dat het een hengst is, terwijl het toch echt gewoon een merrie is..
Verder niet echt rare opmerkingen, eigenlijk altijd positieve dingen, behalve als ik met mn groene jasje op wedstrijd ga, dan vinden sommigen wel dat dat toch echt niet kan.
Bedoel je dat ze dan speelden alsof ze jouw paard bereden?
Dat deden wij ook altijd. ''IK BEN DIE EN DIE VAN DE MANEGE EN HIJ KAN DIT EN DIT.''
Dawson123 schreef:Niet echt erg of in de bak, maar ik heb regelmatig als ik in het bos ben dan vreemde mensen met mijn paard op de foto willen omdat ze hem zo mooi vinden
marshmellow schreef:Ik was toen ik een jaar of 11 was met mijn eigen pony mee op 't ponykamp van de manege.
Mijn pony stond daar toen ook op stal tussen de manege pony's, en toen stond er een keer een meisje bij m'n pony in de stal, en die stond aan een hele groep andere meisjes van de manege te vertellen dat dat haar nieuwe pony was, en hoe wild i wel niet was en dat alleen zij er op kon rijden en bladiebla![]()
Meisje stond mooi voor l*l toen ik ze vertelde dat het toch echt mijn pony was