Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
risje5lief schreef:wei nkijken die series en films van flicka en heartland, dan zitten we naast elkaar op het hek en we zien ons zelf als over een paar jaar op sok en madelief daar door die weide heen galopperen
MelvinTabor schreef:Ja idd niet goed bezig...trouwens dit zijn geen schaduw accounts ik ken beide dames heel erg goed..en ze zijn gewoon nog jong, vol dromen en erg overtuigd van zichzelf...en ook best eigenwijs (jah sorry hoor iris en charlotte maar als.er 7 pagina's met advies.zijn en je negeert alles kan je dat gewoon niet meer ontkennen) overigens op zoek naar begeleiding...ik wil best meehelpen met bepaalde dingen...ik.heb ook niet de vereiste ervaring waarover iedereen het hier heeft, maar musschien kan ik wel met kleine zaken helpen zoals veiligheid (vasthouden kalmeren enz)
MelvinTabor schreef:Ja idd niet goed bezig...trouwens dit zijn geen schaduw accounts ik ken beide dames heel erg goed..en ze zijn gewoon nog jong, vol dromen en erg overtuigd van zichzelf...en ook best eigenwijs (jah sorry hoor iris en charlotte maar als.er 7 pagina's met advies.zijn en je negeert alles kan je dat gewoon niet meer ontkennen) overigens op zoek naar begeleiding...ik wil best meehelpen met bepaalde dingen...ik.heb ook niet de vereiste ervaring waarover iedereen het hier heeft, maar musschien kan ik wel met kleine zaken helpen zoals veiligheid (vasthouden kalmeren enz)
risje5lief schreef:MelvinTabor schreef:Ja idd niet goed bezig...trouwens dit zijn geen schaduw accounts ik ken beide dames heel erg goed..en ze zijn gewoon nog jong, vol dromen en erg overtuigd van zichzelf...en ook best eigenwijs (jah sorry hoor iris en charlotte maar als.er 7 pagina's met advies.zijn en je negeert alles kan je dat gewoon niet meer ontkennen) overigens op zoek naar begeleiding...ik wil best meehelpen met bepaalde dingen...ik.heb ook niet de vereiste ervaring waarover iedereen het hier heeft, maar musschien kan ik wel met kleine zaken helpen zoals veiligheid (vasthouden kalmeren enz)
mijn toestemming heb je om te helpen, alleen denk ik dat charlotte daar tegn stemt!!