ik krijg mijn pony niet in draf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:52

Horwse, amen :)

Zoals ik al zei is het ook belachelijk. Ik heb als 10-jarige ook een soortgelijk topic geopend over mijn avonturen op de manege in - ja - gebrekkig nederlands. Kreeg ongeveer dezelfde reacties als hier. En 'je dag verpest' is serieus een understatement voor meisjes die zo onzeker zijn als ik toen was. Heb me een maand naar gevoeld en het feit dat ik het me nu nog steeds herinner voorspelt ook niet veel goeds.

Als je hier bent om het meisje te bestoken met sarcastische of flauwe penny-opmerkingen, klik dan lekker weg. Leven en laten leven. Volgens mij bestaan er tig HK-topics voor jullie om je ei kwijt te kunnen. Toch fijn dat sommige bokkers wél normaal kunnen reageren :j

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:52

^ Je hebt gelijk hoor, ik weet ook precies hoe het voelt, en dat is niet best.

Arc_En_Ciel schreef:
hannah41 schreef:

Achja
Ik ben ook 11en ik wordt ook altijd uitgeschold op bokt,
dat is niet leuk hoor!

Het is uitgescholden.. ;)

Enne ik ben ook elf hoor en daar hebben bokkers nog nooit problemen mee gehad. Het ligt ook aan de manier van schrijven/bokken of mensen je serieus nemen.

Hannah, serieus? Ik had je ouder geschat haha.
Maar Monica; Ikzelf ben twaalf, heb nooit opmerkingen gekregen van bokkers.
Zoiezo krijg je hier waarschijnlijk geen opmerkingen over je leeftijd, aangezien bokt voor alle leeftijden is, maar meer over je manier van schrijven :j
Als je gewoon netjes zou schrijven, met hoofdletters en punten, en met komma's, dan zou je ook meer geaccepteerd worden denk ik zo.

Jep echt, ik sluit met trouwens volledig aan bij je bericht over punten en komma's.
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 24-02-13 20:54, in het totaal 2 keer bewerkt

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:53

Arc_En_Ciel schreef:
cam schreef:
Het ruikt er wel naar.

Dat dit dezelfde mensen zijn?

Ik zou er niet vreemd van op kijken

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:53

MarliesV schreef:
Believe, dan kun je ook zo volwassen zijn om niet te reageren.

Ik heb ook een TEM uitgestuurd op dit topic. Lekker makkelijker anoniem een meisje van 10 afkraken. Voelen jullie je daar nu beter door?

XBerber, jij gaat wel te ver. Je kan ook net als sommige andere mensen gewoon niet reageren als je geen normale tips kan geven en alleen maar over de rug van de TS kan lopen lachen. Ook al ben je nog maar 14 je doet je voor als ouder, gedraag je dan ook zo.

TS, een schopje is niet zielig hoor. Je moet duidelijk zijn en dan is een schopje soms nodig. Gewoon goed luisteren naar je juf of meester op de manege en dan komt het vast allemaal goed.

Ik heb haar niet afgekraakt he??
En anders sorry!!

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:54

MarliesV schreef:
XBerber, jij gaat wel te ver. Je kan ook net als sommige andere mensen gewoon niet reageren als je geen normale tips kan geven en alleen maar over de rug van de TS kan lopen lachen. Ook al ben je nog maar 14 je doet je voor als ouder, gedraag je dan ook zo.

Ik vind sarcasme niet te ver hoor. Ik scheld haar neit uit, ik lach haar niet uit, en geef haar sarcastishe tips omdat ze toch niet luistert. Waarom een topic openen als ze dan niks anneemt?
Wie zegt trouwens dat ik lach? Je kan me niet zien door je beeldscherm :')

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:55

Arc_En_Ciel schreef:
hannah41 schreef:

Achja
Ik ben ook 11en ik wordt ook altijd uitgeschold op bokt,
dat is niet leuk hoor!

Het is uitgescholden.. ;)

Enne ik ben ook elf hoor en daar hebben bokkers nog nooit problemen mee gehad. Het ligt ook aan de manier van schrijven/bokken of mensen je serieus nemen.

Hannah, serieus? Ik had je ouder geschat haha.
Maar Monica; Ikzelf ben twaalf, heb nooit opmerkingen gekregen van bokkers.
Zoiezo krijg je hier waarschijnlijk geen opmerkingen over je leeftijd, aangezien bokt voor alle leeftijden is, maar meer over je manier van schrijven :j
Als je gewoon netjes zou schrijven, met hoofdletters en punten, en met komma's, dan zou je ook meer geaccepteerd worden denk ik zo.

Jep echt, ik sluit met trouwens volledig aan bij je bericht over punten en komma's.[/quote]
Bedoel je mij?

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:55

Nee Diegene die ik quote

Het gaat ook niet over jou denk ik monica42, het gaat over alle volwassen mensen die TS afkraken/domme opmerkingen maken. ;)
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 24-02-13 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:56

cam schreef:
Ik zou er niet vreemd van op kijken

Als ik eerlijk ben, die reactie van Believe over dat de TS bij haar op de manege rijdt, die Shire en zo..
Dat stinkt inderdaad.
Maar ik denk niet dat de TS dezelfde persoon is als degene van het topic 'egoïstisch'.

monica42

hannah41 schreef:
Nee Diegene die ik quote

Het gaat ook niet over jou denk ik monica42, het gaat over alle volwassen mensen die TS afkraken/domme opmerkingen maken. ;)

Ik allezins niet...oef :D

Hikarii

Ik denk dat TS het zelfde persoon is als het HOI persoon. Maargoed, dat is mijn mening. :')

cam

Nee. Waarschijnlijk een vriendinnetje

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:57

Dat denk ik ook Arc_En_Ciel.
xBerber: Dat zou zomaar kunnen, maar als het niet zo is is het wel banketstaaf voor ts. En anders (als het wel de HOI is) }>
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 24-02-13 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Roxaan1

Gewoon schop geven hij rent niet zomaar weg en trouwens je moet luisteren naar je instructeur dus veel succes!

Anoniem

Ik wou gewoon even reageren om het verhaal duidelijk te maken, niet dat mensen mij aanzien als dierenbeul :')

Maar wat is het HOI persoon?

Malakay

Believe schreef:
cam, Logisch dat ik hier reageer, als je op bokt zit en je ziet zo'n domme titel bij actieve berichten staan, ga je toch kijken? :?

Waarom is dit een domme titel??
Wij hebben een merrie gehad die zo stijf was dat ze niet wou draven maar van stap in een sukkelige galop ging om pijn te voorkomen. Als ik dan hier om hulp had gevraagt zou ik ook zo'n soort titel gebruiken.

Zo kortom: Ts heeft een domme titel uitgekozen en haar abn is niet netjes genoeg dus lachen we er wat om en reageren met flauwe opmerkingen. In de tussentijd is Ts weggegaan en zijn er hier 7 pagina's vol geschreven waarvan de helft als het niet meer is puur flauwe kul is.

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:58

xBerber schreef:
Ik denk dat TS het zelfde persoon is als het HOI persoon. Maargoed, dat is mijn mening. :')

Die was toch 11.niet?

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:58

en als het nou een verveel acount is ...Vergaat dan de aarde ofzo :')

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:59

Valkjelover schreef:
en als het nou een verveel acount is ...Vergaat dan de aarde ofzo :')

Nee :D

Anoniem

Nou ja domme titel is het niet, maar een titel die mijn aandacht trekt laten we het zo zeggen.

hannah41

Believe schreef:
Ik wou gewoon even reageren om het verhaal duidelijk te maken, niet dat mensen mij aanzien als dierenbeul :')Maar wat is het HOI persoon?

Een meisje (TS) uit een ander topic, die nogal raar reageerde (denk aan schelden en zeggen dat ze naakt schutting gaat klimmen, enz) en waar wij bokkers lol om hadden.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:00

hannah41 schreef:
Dat denk ik ook Arc_En_Ciel.
xBerber: Dat zou zomaar kunnen, maar als het niet zo is is het wel banketstaaf voor ts. En anders (als het wel de HOI is) }>

Ik vind iets zoals ''Een wortel en een hengel voor houden'' niet echt gemeen ofzo. Op het internet komt alles anders over dan bedoeld, remember? :j

Maargoed, ik snap ook niet dat alleen ik aangevallen word, en niet de rest, dus ik zeg; Ajú!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:00

hannah41 schreef:
Believe schreef:
Ik wou gewoon even reageren om het verhaal duidelijk te maken, niet dat mensen mij aanzien als dierenbeul :')Maar wat is het HOI persoon?

Een meisje (TS) uit een ander topic, die nogal raar reageerde (denk aan schelden en zeggen dat ze naakt schutting gaat klimmen, enz) en waar wij bokkers lol om hadden.

Haha :') Heb je een link? Lol dat hoorde zoals wat een vriendin vertelde dat er een man was in een panterstring die voor mensen hun huis ging staan en over schuttingen klimmen. _/-\o_

monica42

Re: ik krijg mijn pony niet in draf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:01

Nee,ik kan het niet vinden helaas

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:02

hannah41 schreef:
Believe schreef:

:= Ze gaat naakt schutting klimmen?
Mag ik alsjeblieft een linkje naar dat topic? :D

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:02

We gaan nu een beetje off topic geloof ik!
Meid, een schopje doet echt geen pijn. Een tikje met de zweep ook niet. Vaak is de zweep zelfs fijner voor je pony, dan een schopje in de buik.
Stel je voor: Jij doet iets wat niet mag. Dan worden je ouders boos op je. Vaak zeggen ze dan: ga naar je kamer of zoiets. Tegen een paard kan je dat niet zeggen. Daarom geven wij mensen, de pony's een tikje met de zweep of een schopje in de buik. Als je pony te moeilijk is voor jou, kun je altijd eerst les nemen op een brave pony die niet stopt, en dan langzaam weer op jouw pony rijden. Als je wat meer ervaren bent!
Als je verder nog vragen aan mij wilt stellen, of ergens hulp bij zoekt, stuur me maar een privé berichtje!