Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
npoot schreef:Wel grappig dat er nu 2 of 3 mensen zijn geweest die de boel een beetje willen temperen en een punt hebben gemaakt hoe er in dit topic gereageerd wordt en het is niet meer gebeurd
miss_kippie schreef:npoot schreef:Wel grappig dat er nu 2 of 3 mensen zijn geweest die de boel een beetje willen temperen en een punt hebben gemaakt hoe er in dit topic gereageerd wordt en het is niet meer gebeurd
misschien moeten mensen wel werken. maar denk je nou echt omdat een paar mensen een anderen mening hebben dat die anderen dan gelijk stil zijn ? volgens mij moet je eerst al die antwoorden van ts lezen. en dan pas een mening geven. want raar he dat mensen zeggen van wacht met een pony je heb er al drie gehad en die was je zat. omdat je der even geen zin in had. ze zit op een leeftijd dat alles leuk is en de volgende dag is dat helemaal niet meer leuk.
Jakizi schreef:Wel grappig dat er nu 2 of 3 mensen zijn geweest die de boel een beetje willen temperen en een punt hebben gemaakt hoe er in dit topic gereageerd wordt en het is niet meer gebeurd
Ceriadwen schreef:Maar jij weet toch ook dat als er een vraag gesteld is met dergelijke info erbij, dat mensen reageren?
Als iemand vraagt hoe maak ik het beste een strop want ik ga mezelf verhangen dan snap je toch ook wel dat er mensen zijn die zeggen niet doen?
Of geef jij dan gewoon een antwoord hoe dat het beste moet?
XAnoukdb schreef:Dit weekend zijn mijn ouders weg dus kan ik het niet aan ze voorleggen, eventueel kan ik voorstellen om op me 16e een paard te nemen ofzo, dan kan ik ook op zaterdagen werken, en met de oude scooter van me zus ernaartoe, kost ook minder tijd
Ladybird schreef:XAnoukdb schreef:Dit weekend zijn mijn ouders weg dus kan ik het niet aan ze voorleggen, eventueel kan ik voorstellen om op me 16e een paard te nemen ofzo, dan kan ik ook op zaterdagen werken, en met de oude scooter van me zus ernaartoe, kost ook minder tijd
Voor de oudere scooter van je zus heb je wel een scooterbewijs nodigkost je 300 euro ofzo...
caresje schreef:Ladybird schreef:
Voor de oudere scooter van je zus heb je wel een scooterbewijs nodigkost je 300 euro ofzo...
ZOveel?!?!?! In Belgie in totaal voor het scooterbewijs maar 30 euro in totaal
pniekepnak schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind onder andere jouw reacties in dit topic, Ceriadwen, minstens net zo kinderachtig als die van TS zelf. En ik heb echt het hele topic doorgelezen.
Je mag best een standpunt hebben, maar als 'volwassene' een heksenjacht op een kind van 14 houden en haar in iedere post de grond in trappen kan gewoon niet. Van mij mag de TS dan best wat minder vriendelijk reageren, dat lok je zelf uit.
Als je zo volwassen bent, laat dat dan zien door met volwassen reacties te komen. Pas in jouw laatste posts vind ik dat je iets van volwassenheid uitstraalt.
Overigens meld je daarin ook dat je een irritatiefactor hebt naar kinderen als TS. Dat betekent dat het niet eens aan TS ligt he, maar aan jouJIJ bent degene die zich geïrriteerd voelt, dan maakt het weinig uit wat TS zegt of doet, dat kan zij niet veranderen namelijk.
pniekepnak schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind onder andere jouw reacties in dit topic, Ceriadwen, minstens net zo kinderachtig als die van TS zelf. En ik heb echt het hele topic doorgelezen.
Je mag best een standpunt hebben, maar als 'volwassene' een heksenjacht op een kind van 14 houden en haar in iedere post de grond in trappen kan gewoon niet. Van mij mag de TS dan best wat minder vriendelijk reageren, dat lok je zelf uit.
Als je zo volwassen bent, laat dat dan zien door met volwassen reacties te komen. Pas in jouw laatste posts vind ik dat je iets van volwassenheid uitstraalt.
Overigens meld je daarin ook dat je een irritatiefactor hebt naar kinderen als TS. Dat betekent dat het niet eens aan TS ligt he, maar aan jouJIJ bent degene die zich geïrriteerd voelt, dan maakt het weinig uit wat TS zegt of doet, dat kan zij niet veranderen namelijk.
miss_kippie schreef:pniekepnak schreef:Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind onder andere jouw reacties in dit topic, Ceriadwen, minstens net zo kinderachtig als die van TS zelf. En ik heb echt het hele topic doorgelezen.
gut gut gut wat weten we het weer goed.met je kinderachtig gedrag en de grond in trappen. mare heksenjacht 31 oktober is al geweest hoor.