Hahha grappig dat je Nikita net vind passen! Nikita is bijna 10 cm groter als Jack ( de 1e ). Vera die is even groot als Jack, en Ariata is bijna 20 cm groter als Jack.
Voor een warmbloed minimaal 1.40 denk ik ook. Niet zozeer vanwege je gewicht, maar wel vanwege je lengte. Als je een koudbloed hebt, dan kan 1.35 denk ik ook nog wel. Ik neem aan dat je nog groeit, dus een iets groter dier is misschien handiger.
Change3x
Geplaatst: 23-04-12 19:52
dancer_ schreef:
Licht geheel aan de bouw van de pony maar ik denk minimaal rond de 1.40?
Wel groter. Zeker rond de 1.50. Ik ben ook zoiets, en als je me op een pony (geen koudbloed) zet kleiner dan 1.50 gaat dat niet passen. :3. Mijn pony is 1.55 en daar pas ik precies op, hij moet niet 5cm kleiner zijn.
Ff op allemaal; appelmoes_11 Past net SaraCindy Past-Past-Past-Past ( op alle 4 de paarden ) amira_ past hanke_k ietsje groot, past net joelleollie kdenk te groot. ladyLisa past jolijnn past kelszz_ past net corkylover past MyLittleLove ietsje groot, past net xx
ff iedereen( ik vond het al vreemd dat deel 19 niet meer in mijn eigen berichten zat dus ben gaan zoeken )
Change3x: Past! ladylisa: Past! Jolijnn: Past volgens mij nog wel, ik zie het niet heel erg goed.. Kelszz_: Past! MyLittleLove: Past! Corkylover: Past! MyLittleLove:Past joelleollie: Past net! Hanke_K: Past! lynnxtubbie: Past makkelijk! Amira_: Past! SaraSindy:Past bij allemaal! Appelmoes_11:Past!