Waarschijnlijk vind je het zelf al heel goed hoe je rijd, maar lig je toch nog wat achter op
hoe de anderen hun paard rijden. Maakt helemaal niet uit, komt vanzelf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
orienta schreef:welmoed__ schreef:Je komt er wel, blijf oefenen en oefenen, zo is iedereen er gekomen.
Anky is ook begonnen als een meisje die nog niet kon paardrijden en is nu een geweldige dressuur amazone.
Nu zeg ik niet dat jij dit gaat/wilt worden (voordat ik weer uitbranders krijg van bokker), maar wat ik er mee wil zeggen is dat je met oefenen het verst komt.
Ze stuurt wel een kaartje over 10 jaar vanaf de olympische spelen
loveidefix schreef:Volgede keer beter meis![]()
Waarschijnlijk vind je het zelf al heel goed hoe je rijd, maar lig je toch nog wat achter op
welmoed__ schreef:loveidefix schreef:Volgede keer beter meis![]()
precies, je bent ook nog maar 12 en niet zoals al die andere meisjes die op jou leeftijd wel hoog presteren, een grote stal in de achtertuin omdat pappie en mammie ook al in de wedstrijdsport zitten.
Je komt er wel, is het niet nu, dan is het wel later.
SienenIvo schreef:Suzan:
Maar ze kan nooit mee...
Ze leert jonge paarden op enz....
Vjestagirl schreef:Iedereen is aardig begonnen...
loveidefix schreef:Vjestagirl schreef:Iedereen is aardig begonnen...
Tjaa... ik vind jou over het algemeen nog al pittig reageren (ook in andere topics).
Normaal reageer ik ook niet op jou berichtjes, maar nu doe ik het toch even.
Niet vergeten dat het beste meisje nog maar 12 is, en dan ken je de ongeschreven
bokt regels nog niet
Vjestagirl schreef:Nogmaals, wat wil je van ons horen? Dat de jury niet eerlijk is? De jury is vreselijk oneerlijk, jij bent Anky 2.0, Adelinde 5.8 met een scheutje Edward en zij zien het niet. Ze zouden jou op Totilas moeten zetten en je zou de olympische spelen nog winnen met een blinddoek en 1 hand op je rug. Maar ja, die haflinger hé...
Gelukkig ben jij van de lol met je knol en wil je de Z helemaal niet bereiken, anders zou je je er druk over maken.
Succes met je wedstrijden.
SienenIvo schreef:loveidefix schreef:
Tjaa... ik vind jou over het algemeen nog al pittig reageren (ook in andere topics).
Normaal reageer ik ook niet op jou berichtjes, maar nu doe ik het toch even.
Niet vergeten dat het beste meisje nog maar 12 is, en dan ken je de ongeschreven
bokt regels nog niet
Welke topics dan nog??
Stuur maar een PB'tje...