Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maritmistppc schreef:hahahahahahahahahahahahahahahahaha lig in een deuk hier!!!!!! whahahahwhahaha
maritmistppc schreef:Hahaha ik wil het aller beste voor een pony maar een shetlander is vergelujkbaar met een haflinger/fjord.
Dus ga zelf niet zielig doen, mijn famillie zit al jaren en jaren in de shetlanders(fokken) Dus wie weet nou beter? Een shet onder de 1 m kan 200k trekken en 50 dragen, een shet boven de 1 m kan 350k trekken en 100 dragenzo en niet anders!
Kiwi_ schreef:O ja, en jij en je familie wonen in een magisch land hier ver vandaan zeker? Ook nog eenhoorns daar?
maritmistppc schreef:Hahaha ik wil het aller beste voor een pony maar een shetlander is vergelujkbaar met een haflinger/fjord.
Dus ga zelf niet zielig doen, mijn famillie zit al jaren en jaren in de shetlanders(fokken) Dus wie weet nou beter? Een shet onder de 1 m kan 200k trekken en 50 dragen, een shet boven de 1 m kan 350k trekken en 100 dragenzo en niet anders!
maritmistppc schreef:Ik zij in mijn vorige reactie, 80 kilo hoor
En 80 kilo kan wel voor een kwartier!
Je gaat nu echt niet zeggen dat ik met mijn 52 kilo te zwaar voor een shet van 1.10/1.15 ben!
Angeliquee18 schreef:Ik reed met m'n 1.50 en rond de 40kilo ook altijd op m'n shet van 1.02
Maar een volwassen iemand van 80 kilo???
Ben je wel wijs
Dat laten ze daar toch hopenlijk niet toe daar op ppc?
Word daar dan niet gekeken door wie de pony meegenomen word??
Angeliquee18 schreef:En sorry, maar ik vind iemand van 1.65 al aan de grote kant voor mijn b-pony van 1.30
Laatstaan op 1 meter..
Sypol_Rawr schreef:Ik heb ze dat nog nooit horen zeggen en er zijn GENOEG te grote kinderen op die pony's