Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iefke schreef:Als je daar nog niet kunt reageren, is het niet de bedoeling om dat in dit topic te doen omdat het topic daar niet voor bedoeld is. Iedere volgende offline post ga ik verwijderen.
Shettepret schreef:Fijn dat de mod ingrijpt! Het is hier een steeds groter drama aan het worden.
Had al bijna het abbo op het topic opgezegd. Laten we vooral niet meer offtopic gaan, geen oneliners meer plaatsen en het gezellig houden!
Horwse schreef:@Wiekenmeisje: Leuke verzameling le's heb je al, komen er ook nog achtergronden in de andere kistjes?
Nathas schreef:@wiekenmeisje waar heb jij jou laatste limit besteld dan ? Ik ben maleijk al erg lang op zoek naar die maar kan hem nergens vinden.
Telpeva schreef:Ik vind Jupiter ook erg mooi geworden, dikke pluim voor de repainter en voor de tuigmakerHet kan dat ik er overheen heb gelezen, maar is deze pony gebaseerd op een echte pony? ik vind de bles leuk, net een bliksemschicht. Dat geeft hem echt een leuke speels en ondeugende pony uitstraling. Heerlijk creatief van de repainter, zulke details maken het plaatje gewoon compleet
Rosan2001 schreef:Dat meisje die die repaints 'steelt' is vast niet zo aardig! Wel stom. Dat ze doet dat het haar repaint is! Ik ben benieuwd nagadlove! Welke dartmoor opony heb je gekregen? de bruine of de vos? Hoe maak jij de stijgbeugels van zadels NagadLove? Ik heb ene vraagje, kan je bij het western paardenset met paard de ruiter eraf halen of zit die vast?
Roosje01 schreef:Huh waar kan je die fallabella kopen dan? vind die veel mooier
LoverHorses0 schreef:Oja, ik was bezig met een martingaal, maar bestaan er ook paarden met bitloos hoofdstel en martingaal?