Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margoooo schreef:Ik liep er eens naast, en toen werd mij ook gevraagd of mn geld op was; want hij deed het niet meer...
Verder kreeg ik met mijn appaloosa altijd veel reacties.. 'Mooie pony!' 'Mag ik met haar op de foto?'
Ik rijd bitloos op buitenrit, en krijg ook wel vaak dingen te horen als: 'Hoe stuur je dan?' 'Oh kijk wat gevaarlijk, hij heeft geen bit in!'
En toen ik eens samen met een tinker buiten reed, kreeg ik de vraag waarom ik mijn paard nou geen sokken had aangedaan
IloveNikitaa schreef:_Sofie schreef:Wat een leuke verhalen!
Reacties vaak genoeg gehad. Met een pony die ik eerst verzorgde reed ik veel buiten. Heb was een ruin, kruising met arabier. Kreeg een keer de vraag of het een hackney hengst wasEn de Shet die er bij stond, daar ging ik vaak mee fietsen. Heb heel vaak naar m'n hoofd geslingerd gekregen of ik de hond aan het uitlaten was. De Shet is ook in het theater geweest, bij een kinder-toneelstuk. Ik moest even wachten tot hij op mocht, dus in de tussentijd even lekker wandelen. Het theater was in het centrum van Amsterdam. Wat doe je dan? Juist, wandelen over het Leidse plein
We zijn toen ook in een café geweest en daar werd een heel toepasselijk lied gezongen, jullie mogen raden
EN een keertje met m'n eigen pony was er een klein meisje wat schreeuwde: "wat een dunnen poten!". Ja, m'n pony was wat mager, maar haar benen waren niet extreem dus
Kon er wel om lachen.
er loopt een paard in de gang/plein ?