Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linnettaaaa schreef:Jackytje schreef:Springen ga ik helemaal niet meer doen, daar ben ik intussen al op uit gekomen. Enkel nog eens in de vrijheid. Meer niet.
Raar want op je site staan bij de foto's een aantal foto's (laura logeren 11-11 en 12-11) toch echt foto's van springen...
Linnettaaaa schreef:@Jackytje ik vind het voor jou rot om te zeggen maar je bent toch echt te groot, als Jacky plezier heeft in buitenritten kan je dat ook aan de hand doen of lange lijnen! Ook zo kan je op buitenriten is het voor Jacky ook (nog) leuker!
Horse321 schreef:Linnettaaaa schreef:@Jackytje ik vind het voor jou rot om te zeggen maar je bent toch echt te groot, als Jacky plezier heeft in buitenritten kan je dat ook aan de hand doen of lange lijnen! Ook zo kan je op buitenriten is het voor Jacky ook (nog) leuker!
Mag ik vragen of je de foto bekeken hebt? en weet dat ze rond de 1.50 is en de shet rond de 1.13?
Dit past voor zover ik kan oordelen nog makkelijk... ik heb hier ook een combi gehad van 1.18 en 1.54 en dat paste ook nog prima. Je kan ook van elke mug een olifant gaan maken... te groot is te groot... maar deze mening deel ik dus niet...
capopjekop schreef:Waarom kan mennen niet? Het is heel leuk om te doen
Maar verder kun je idd longeren. Voor lange teugelen heb je niet veel spullen nodig, in het begin heb ik het gewoon met een lang touw gedaan en een rijzweepje. Een schoftje is niet erg gebruikelijk, wel bij lange lijnen, maar dat wordt gebruikt om de pony te beleren voor het mennen. Longeerlijn kan ook, maar dan moet je erg goed uitkijken dat je niet op het uiteinde gaat staan, het is eigenlijk te lang om handig te werken.
Zelf men ik met mijn shetten, we wandelen zo nu en dan, er rijdt een meisje op een van de pony's en ze staan voor de wagen. Nu staan ze stil omdat ik met een knieblessure zit, dus hebben ze vakantie.
Janedieene schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen hoor (;
Maar,
ik stap zelf ook nog wel eens op ons A Welshje, en ik vind niet dat ik te zwaar ben, alleen het plaatje is niet mooi.
ik kan wel even een foto opzoeken.. maar dan zit ik wel zonder zadel erop (:
Als jullie daar behoefte aan hebben?
franka75 schreef:wat mij vroeger altijd geleerd is dat een volwassen man makkelijk op een shet kan rijden en dat ze aardig kunnen tillen qua vracht. wie kent dat verhaal ook.