Cassidy, jij hebt hem zelf in bezit, mag ik je eerlijke mening? als je er zo in kijkt, voor welk publiek is het dan geschreven? is het meer voor kinderen of volwassenen, en is het bijvoorbeeld écht een beginners boek of meer bedoelt voor gevorderden of vergevorderden om hun technieken te verfijnen?Dit vraag ik omdat ik al enige ervaring heb met miniaturen schilderen en customizen (ik doe niet alleen paarden) en de basis héb ik al redelijk in mijn hoofd zitten. Bijvoorbeeld simpelweg een voetje verhitten en anders neerzetten dat kan ik wel en daar heb ik geen boek van zoveel geld voor nodig, maar de complete houding van een paard veranderen naar een realistische andere houding, met spierpartijen die dan ook nog kloppen, dát is wat ik graag zou willen leren, staat dat in het boek uitgelegd?
Staat er ook in uitgelegd hoe je vanaf niks een modelpaard zelf kan maken?
Zoveel vragen, sorrie
*gaat alvast sparen*

heel erg zonde, zo'n talent, zo jong nog
Ik heb dan voornamelijk interesse in Traditional body's, ik weet niet wat voor modellen je daarvan hebt liggen? de enige modellen waar ik eigelijk minder tot geen interesse heb zijn arabieren omdat dit ras mij persoonlijk niet aanspreekt, verder heb ik niet direct voorkeur want ik ben van plan ze te gebruiken als oefenmodellen voor customizen. Mag ik vragen wat je zoal hebt liggen aan body's en wat die ongeveer zullen kosten? 

eens kijken hoe lang ik dat vol hou..