Nessie schreef:Ik ben van mening dat een gemiddelde 15 jarige realistisch kan nadenken, en zich ook kan inleven in anderen. Nu deed ze dat deels, maar ze meende er niks van. Een ongeluk kan gebeuren, door een inschattingsfout van de fietser en een niet onder controle paard door omstandigheden waarvan het dier schrok dat kan gebeuren. Ik vind dat de TS het verhaal beschrijft alsof de fietser totaal fout was (Terwijl er toch 1 ander al door was), en daar ben ik (en anderen) het niet mee eens. Hier rijdt ook veel verkeer, waaronder fietsers, te dicht langs je op, daarom neem ik om ongelukken te voorkomen alleen Wolder mee naar buiten, omdat Goldy niet volledig verkeersmak is, nu was dit niet het geval bij de TS maar ze kan wel inzien dat door het niet onder controle hebben op dat moment van haar paard er een ongeluk is gebeurt.
Wat goed dat ze dat dan ook gedaan heeft, en haar excuses aan die man heeft aangeboden. Gemeend of niet. Ik denk dat het nog steeds een frustraties is die ze hier kwijt moet. Ze is namelijk niet de enige op bokt die zich ergert aan het gedrag van wielrenners.
Ik ben het met TS eens dat het geheel de schuld is van de wielrenner. Hij had niet zo'n grote groep met fietsers in moet halen, terwijl er geen ruimte was. Het laatste punt is hier een discussiepunt, maar we waren er allemaal niet bij om in te schatten of de ruimte groot genoeg was of niet. TS zegt hier dat die ruimte er niet was. Als dat zo was, dan zat de wielernner gewoon fout. De wielrenner heeft een risico genomen en dat doen ze vaker. Dit is waarschijnlijk de reden dat TS door mocht rijden.