Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
natasha1996 schreef:oow bij de schleich.bbforum ik dacht dat die verwijdert werdt huh want ik wou hem afschaffen sorry daarvoor die mee deed
Naborah schreef:xHaithi schreef:Mijn voskleurige ijslander gaat normaal ook op de post vandaag! Ghoho! Ik hoop dat hij snel hier is ^^
Hopen maar! Voor hoeveel heb je 'm gekocht?
xHaithi schreef:Sja, dat is iets wat iedereen voor zichzelf moet uitmaken natuurlijk. Ik zou het zelf geen probleem vinden om met leeftijdsverschillen te zitten, anderzijds snap ik voor de volwassenen onder ons dat het minder interessant is (ben zelf 'semi-volwassen)
Thats_Me schreef:xHaithi schreef:Sja, dat is iets wat iedereen voor zichzelf moet uitmaken natuurlijk. Ik zou het zelf geen probleem vinden om met leeftijdsverschillen te zitten, anderzijds snap ik voor de volwassenen onder ons dat het minder interessant is (ben zelf 'semi-volwassen)
Je bent de 18 gepasseerd dus dan ben je gewoon volwassen![]()
Wat wel leuk zou zijn is samen naar een modelpaardenevenement maar ja, die organiseren ze niet zo heel vaak. Dan heb je een iets wat iedereen leuk vindt en waar we allemaal in geinteresseerd zijn.