Heb hannover merrie die ik dubbel had omgeruild voor dat spikkelpaardje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
franka75 schreef:ik heb vanmiddag foto's gemaakt van ze ik heb een vierkante bak met echt zand haha en die foto's waren cool weet allen niet hoe ik die dingen moet plaatsen.
Lotte_Wessel schreef:ik heb de meeste paardjes (spaar vooral paarden, maar heb ook andere dieren en dergelijke, omdat ik echt zo'n "schleichwereld" heb thuis met bomen, stallen, weilanden, auto, trailer, rijsetjes, windmolen, drinkbak, hooiruif, hooibalen (=paar jaar terug waren die in collectie) en koeien, kippen, eenden, ezels, alle mensjes, hond, kat e.d.) dus heb een echte wereld met alles erop en eraan. Moet alleen nog een aantal heeeeeele oude (die galopperende bruine met manen rechtop van de wind. Komt uit 1980???! ) een aantal paardjes die als eerste zijn gemaakt.
edit: fjord heb ik ook
Elmee schreef:Lotte_Wessel schreef:ik heb de meeste paardjes (spaar vooral paarden, maar heb ook andere dieren en dergelijke, omdat ik echt zo'n "schleichwereld" heb thuis met bomen, stallen, weilanden, auto, trailer, rijsetjes, windmolen, drinkbak, hooiruif, hooibalen (=paar jaar terug waren die in collectie) en koeien, kippen, eenden, ezels, alle mensjes, hond, kat e.d.) dus heb een echte wereld met alles erop en eraan. Moet alleen nog een aantal heeeeeele oude (die galopperende bruine met manen rechtop van de wind. Komt uit 1980???! ) een aantal paardjes die als eerste zijn gemaakt.
edit: fjord heb ik ook
Zag het topic nu pas. Ik denk dat ik weet welke je bedoeld. Een bruine merrie met zwarte manen en staart, en benen ook geloof ik, in rengalop. Mijn zus had die vroeger. Wij hadden er een aantal gekregen tijdens een vakantie in Oosterijk of Tjechië (weet het niet meer). We hebben er zot mee gespeeld, maar heb nu geen idee waar ze gebleven zijn. Mss eens op zolder kruipen bij mama.
xxannemiekxx schreef:Ik bedoelde de Stachmomaar die jij hebt gekocht is ook heel zeldzaam
(als we het over dezelfde hebben
)
Jeej mijn grijze pony'tje uit 2001 is er!![]()
Ik heb ook nog deze die uit de collectie zijn:@2001
@1998
De rest is allemaal nog in de collectie
Aah ik wil ze allemaal!(Gosh ik voel me nu net een klein kind die alles van duplo wil hebben ofzo
)
Marijke_1995 schreef:xxannemiekxx schreef:Ik bedoelde de Stachmomaar die jij hebt gekocht is ook heel zeldzaam
(als we het over dezelfde hebben
)
Jeej mijn grijze pony'tje uit 2001 is er!![]()
Ik heb ook nog deze die uit de collectie zijn:@2001
@1998
De rest is allemaal nog in de collectie
Aah ik wil ze allemaal!(Gosh ik voel me nu net een klein kind die alles van duplo wil hebben ofzo
)
Bovenste via MP, middelste via schellens speelgoed, die had toen zo'n actie met allemaal oude paardjes en daar zat deze bij (hebben ze trouwens nog steeds, moet je maar af en toe kijken of ze er een hebben die je nog niet hebt) en onderste; geen flauw idee! Ik heb hem gewoonHij kwam uit de lucht vallen
![]()
Van marktplaats gekocht of wat? Ik zoek die bovenste 2 nog, onderste heb ik wel