één strootje kan me echt niks schelen hoor, oké als heel zijn staart onder t' stro zit, is het een ander verhaal...
Hoeven krabben en dergelijke vind ik veel belangrijker..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:Wat al dan niet irritant is, hangt van persoon tot persoon af, mensen moeten echt een keer afleren om dingen als feiten te brengen.

Maar die staat altijd op stil.

spatter schreef:ik snap dat nooit zo
je zorgt gewoon voor een mooi riedeltje op je foon en dan is er niks aan de hand
ik zat voor de 2de keer op mijn groene paard toen de telefoon ging, paard reageerde niet eens, kon zelfs antwoorden
wat nu als je buiten rijdt en er is herrie, gaan jullie paarden er dan ook gelijk vandoor, als ze al niet eens tegen een deuntje van je telefoon kunnen, kom op zeg
net als jas uittrekken ofzo, dat leer je een jong paard toch gelijk, dat ze niet schrikken als je van alles op hun rug doet
. Ze zegt toch helemaal niet dat haar paard schrikt van een mobieltje? (of ik mis iets?)
xxKelly schreef:iedereen hier heeft het wel over irritand en onverzorgt enzo.![]()
maar eigenlijk moet je haar in een staart omdat anders je cap gaat schuiven..
maar je moet het zelf maar weten, als jy graag wilt dat je capt schijft en dat als ja valt ie daarna onderaan je kin hangt, doe je best!
xxKelly schreef:iedereen hier heeft het wel over irritand en onverzorgt enzo.![]()
maar eigenlijk moet je haar in een staart omdat anders je cap gaat schuiven..
maar je moet het zelf maar weten, als jy graag wilt dat je capt schijft en dat als ja valt ie daarna onderaan je kin hangt, doe je best!![]()
ennu iedereen die het over wapperende kleding stukken heeft,
mischien schrik jou paard er niet van.
maar de mijne wel, en ik ken er heeeeeeeel veel die ook een pony/paard hebben die daar van schrikken.