Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

'
Terwijl die zoo lief is
" (Het was winter en ik zat lekker op de winterdeken om een rondje te stappen)
)

vind ik ook leuk om tehoren !

.
' Vind ik zulke domme opmerkingen, je ziet toch duidelijk hoe inimini die pony is..

z0rr0 schreef:haha ik zie hier veel staan mag ik hem aaien.
op de een of andere manier durven/willen ze mijn pony nooit aaien.
mijn pony heeft namelijk als er mensen komen om te aaien gelijk haar oren in haar nek en draai haar hoofd weg(mevrouwtje voelt zich te mooi)
zo nu en dan als ik met een vriendin rij en haar paard word geaait dan wil mevrouw opeens ook aandacht maar anders echt niet.
midden op een bospad (jaja trekkers, maaimachines en meetmannetjes om haar heen, maar die sleutel is eng...) Komt een vrouw aan, zegt "o die was ik kwijt, nou ja lief dat je paard mee zoekt...."
waarmee ze doelde op het zweepje dat we mee hadden voor de zekerheid. 1 van de paarden is namelijk ooit eens achteruit de sloot in gelopen en in zo'n geval hebben wij liever even een zweepje bij ons.
En laatst was ik aan de wandel met de shet, komt er een vrouw aan met twee Gillende kinderen hoor je die kinderen schreeuwen :' Paardje aaien, Paardje aaien!!!' Dus die moeder zet een stapje richting mij en vraagt of ze de shet mogen aaien, kwam ik aan: ' nee hij houd niet zo van kinderen en dat getroetel, en wil nog wel eens slaan.'
Hoezo gemeen
)
haha)