FelxMir schreef:@ Vjestagirl: Hoe kun je zeggen dat ze NIET in de gaten worden gehouden? Wat happytime heeft gezegt, is wat ik ook duidelijk wil maken. En wat jij hebt gezien, is alleen maar het slechte. En het slechte is overal. Dat er aan manen en staarten word getrokken geloof ik niet. En dat is dan ook mijn eigen probleem. Aangezien ik er OOK ben geweest en er niks van gemerkt heb, ik zal alleen maar pony's die heerlijk verzorgd werden en dan naar stal werden gebracht met een hele hoop lekker fijn gras. Want je zegt net: Je moet niet vergelijken met het slechte maar met het goede. JIJ moet niet alleen je neus optrekken voor het slechte, daar word echt wel aan gewerkt en die mensen zijn waarschijnlijk allang verbannen van PPC. En als de ponys richting stal gaan worden ze allemaal stuk voor stuk nagekeken. Als de ponys bezweet zijn of nat, mogen de mensen ze zelf uit gaan stappen ernaast lopend. Als het niet normaal is, word er een waarschuwing gegeven of ban. Het is daar heel erg streng. Dus hoe kun je nou zeggen 'er is geen toezicht?'
Zoals ik al gezegt heb, kijkt de begeleiding, het toezicht, de andere kant op als er iets gebeurd als er een volwassene bij is. Ze zijn als de dood dat mensen bang worden. Hoe kun jij zeggen dat er wel genoeg begeleiding is, als er dus blijkbaar nogsteeds mensen terugkomen met een zeiknatte pony?