Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Clienn schreef:nee niet echt eigenlijk, maar het enige wat ik over het zadel kan zegggen is dat het ook kwam omdat hij niet helemaal aangesingeld was(kon nog een gaatje hoger) maar omdat ze wat dikker is geworden, we dachten dat het wel kon, niet dus had de buik gewoon opgezet. ik zal er de volgende keer wel op letten mt het zadel of het niet gewoon te klein is, als je dat bedoeld???? maar qua lengte?
Jolandaa_ schreef:
x_Marr schreef:Ik denk dat het gewoon een grapje was om even op hem te gaan zitten
Sence schreef:Viteske, ik vind je misschien wel iets te lang, maar het zou wel kunnen voor een buitenritje, i guess. Alleen wel oppassen dat je niet blijft hangen ergens met je voet
superwoman schreef:x_Marr schreef:Ik denk dat het gewoon een grapje was om even op hem te gaan zitten
Maar voor de pony is het niet leuk, dus ik zie de grap er niet van in.
Mijn vader gaat toch ook niet voor de grap op mij zitten.
Daar kan ik of in dit geval de pony echt wel last van krijgen. Puur overbelasting!
Snap niet dat je dat als paardenliefhebber als leuk kunt zien.
merel_gomez schreef:je kan er best even een paar seconde op zitten, mijn vader gaat ook wel eens even op mijn schoot zitten.
Jolandaa_ schreef:Toendertijd hebben we het geprobeerd met kinderen die er wel op kunnen, maar die lanceerde ze der allemaal af. zodoende was dit voor een foto om te zien. verder heb ik er 3 keer ZONDER zadel opgezeten en dus niet met. verder is de pony nooit overbelast geweest in mijn ogen want mij kon ie er ook afgooien. aangezien ik er zelf ook te groot voor ben (duh) hebben we wel iemand kunnen vinden. maar hij heeft simpelweg de pony gewoon verpest en nu kan je er helemaal niet meer op rijden. de pony is overichs verkocht. het was ook niet de bedoeling om er op te rijden, maar gewoon hem laten weten wat de gevolgen zijn wanneer hij er kinderen af lanceerde. heeft niet veel geholpen zoals ik al zei, ik ben er ook afgegegooid.