waar in Overijssel Janinevv? als je liever niet zegt mag je mij ook een pb doen. Enschede En Ede is te doen met de trein en ik mag van mijn ouders, alleen dan wel door de weeks. Aankomende woensdag donderdag & vrijdag ben ik vrij,is wel snel maar miss dat iemand ook kan
Ghostattack
Geplaatst: 21-01-17 18:47
marshmellow schreef:
Ik woon in Veenendaal (paard woont in Ede )
Dat is redelijk dicht bij mij! Ik woon in Tiel, paard in Kapel-Avezaath
Ik woon in Eindhoven. Vandaag is mijn oude bijrijdster langs geweest, hebben foto's van de paarden gemaakt en natuurlijk lekker met ze gespeeld en geknuffeld. Was erg gezellig nu hopen op ook nog mooi resultaat, maar dat komt vast wel goed!
EdkingEnzo
Geplaatst: 21-01-17 20:48
Ik woon in Zwolle! En wij hebben afgelopen donderdag een fotoshoot gehad dus heb weer even een paar mooie plaatjes om te posten!
En goed om te lezen over de connecties die gemaakt worden! Good work!
Ik heb nu 188 volgers, maar in no time een heleboel likes op een in mijn ogen simpele foto En veel reacties op mijn vraag, maar dat is natuurlijk hartstikke leuk! Ook leuk dat mensen gewoon random dingen gaan reageren! Zo vond iemand mijn deken (vet cheap ass staldeken) helemaal leuk Vind Instagram echt met de dag leuker worden!
Janinevv
Geplaatst: 21-01-17 21:03
EdkingEnzo schreef:
Ik woon in Zwolle! En wij hebben afgelopen donderdag een fotoshoot gehad dus heb weer even een paar mooie plaatjes om te posten!
Ik was vandaag aanwezig bij Indoor Drachten als groom. Ik heb hier wat foto's en video's gemaakt achter de schermen te zien op mijn insta storie @aafkushorselife en ik heb gevlogd te zien op mijn YouTube kanaal AafkusHorseLife
Ik heb het idee dat je het filmpje echt helemaal moet hebben bekeken voor er nog een weergave bij komt en de meesten gewoon niet volledig kijken ofzo. Hier zijn de weergaven ook nooit gelijk aan de likes