Ik ben 13, groei nog een paar centimeter (denk dat ik maximaal 1.70 word) en ben momenteel 1.62. Ik weeg 52. Ik hou absoluut niet van hele slanke paarden. Liever ook een D pony of groter, maar niet te groot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frankaas schreef:Ik weer eens?
Ik ben 13, groei nog een paar centimeter (denk dat ik maximaal 1.70 word) en ben momenteel 1.62. Ik weeg 52. Ik hou absoluut niet van hele slanke paarden. Liever ook een D pony of groter, maar niet te groot. Verder mogen bokjes, zolang het maar geen rodeo paard is. Voorwaarts vind ik ook niet erg. Ik rijd een jaar. Ik hou niet van zenuwachtige, dribbel paarden. Heel druk vind ik ook niet fijn. Ik ben gek van Tinkers
BlondCowgirl schreef:Laat ik het zelf ook eens proberen dan :-p
- 21 jaar
- ongeveer 10 jaar rijervaring
- 1.60 meter
- recreatieruiter
- stokmaat graag tussen de 1.50 en 1.60 meter
Ik rijd zelf in westernstijl en wil dus ook graag een ras wat daar geschikt voor is (hoeft niet perse een quarter of paint o.i.d. te zijn). Ik vind buitenritten maken erg leuk dus het paard moet wel een koel karakter hebben. Ik hou daarnaast wel van een uitdaging, in welke zin dan ook haha
ZeSteigert schreef:Het is niet zo dat je met een bepaald ras sowieso hoger dan het ZZ komt.
Zie eerst daar maar eens te geraken. Paarden waarvan je van te voren weet dat je het ZZ met ze gaat halen moeten al iets bewezen. Dan kun je dus denken aan een toppaard. En oeioei daar leg je best wel wat geld voor neer.
BlondCowgirl schreef:Laat ik het zelf ook eens proberen dan :-p
- 21 jaar
- 1.60 meter
- recreatieruiter
Ik rijd zelf in westernstijl en wil dus ook graag een ras wat daar geschikt voor is (hoeft niet perse een quarter of paint o.i.d. te zijn). Ik vind buitenritten maken erg leuk dus het paard moet wel een koel karakter hebben. Ik hou daarnaast wel van een uitdaging, in welke zin dan ook haha
Frankaas schreef:BlondCowgirl schreef:Laat ik het zelf ook eens proberen dan :-p
- 21 jaar
- 1.60 meter
- recreatieruiter
Tinker