Spullen om zelf iets te maken of gewone paardenspullen, zelfgemaakt koop ik overal waar ik iets tegen kom en de gewone spullen via bokt marktplaats welkoop of epplejeck
cheese wat komen er weer leuke spulletjes voorbij! die frontriemen van 1 pagina (geloof ik?) terug zijn echt gaaf! en howrse, dat halster begint er al goed uit te zien!
zelf heb ik een soort van touw nodig, ga ik een gevlecht touwhalster van knopen, knaloranje.
WildJes
Geplaatst: 10-11-12 12:52
HoiHoi!
Heeft iemand een uitleg hoe ik een zadelbontje maak (dus voor zeg maar op het zadel) ?
Uhmm, Ik wil een neusbontje gaan maken.. Dus ik wilde vragen waar je daarvoor de spullen kan kopen die je daarvoor nodig hebt en hoe je het dan moet maken.
kom hier weer even binnenvallen, maar ik vroeg me af of iemand een tutorial heeft van hoe je een dekje/pad maakt? en hoe kan je dat randje eromheen maken? waarvan maken jullie dat? want dan gaat het toch heel snel omkrullen of niet? Die zadelhoes is mooi geworden!! Iemand nog leuke ideetjes wat ik kan maken?? Ben een beetje inspiloos...