Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:17

@Anika; Jaa, die app heb ik ook :D
@Paardengek; Mijne is ook handloos, heb hem met seconde lijm weer vastgeplakt..
Slim ruitertje die daar nog doorheen kan breken }:)

Verder niet echt wat gemaakt, wel de andalusiër merrie erbij..
en een touwhalstertje geknoopt:
Afbeelding
O, en een knalroze halster voor de frieze hengst:
Afbeelding
https://picasaweb.google.com/lh/photo/o ... directlink

Alleen de gesp en sluiting van het roze halster is wat groot... :')
beetje té groot, en sorry voor de baggere fotokwaliteit.
was in de avond gemaakt

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:26

hierbij dan eindelijk de foto's van mijn 2 pegasusveulens en mijn 2 versies van Bilara <3

zoek de verschillen ;)

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F3VQGTRO.jpg
ze kunnen nog niet zo goed vliegen, in hun pogingen zijn ze een paar keer neergestort..

Afbeelding

ook nog wat spulletjes gemaakt voor mijn shetties:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EYOYGR63.jpg
Flavor met haar Beach Horsebead,
en Rakker met zijn Matrozen pakje
bij gebrek aan donkerblauwe en witte kralen, maar gewoon geknoopt als neckrope,
de versieringen kwam ik tegen tussen mijn barbiespullen ;)

mijn paardennamen kies ik uit naar bestaande paarden die ik ken, of wat ik er bij vind passen, dus Arabische namen voor de arabieren, Spaanse namen voor Spaanse paarden enzo..
binnenkort hoop ik dan eindelijk een keer foto's te maken van al mijn paarden voor een voorstel filmpje..

ben ook nog bezig geweest voor de wedstrijd voor Daf (volgens mij..)

nu even mijn bureau gaan terugvinden onder al het schleich spul xD

leuke dingetjes komen er trouwens weer voorbij..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 12-07-12 21:09, in het totaal 4 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:37

Ik heb een oud speelgoedpaardje uit me verveling een soort brindle patroon gegeven.
Met witte nagellak heb ik plasjes op de rug gegoten.
Die zijn gaan lekken en nu zitten er strepen op :)

eclair98

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:27

Paardengek: heb je foto's?
Pbl: leuke dingen heb je weer gemaakt!
Horswe: wat heb je voor je Friese halster gebruikt? Het is mooi dun.

Ik zelf ga 1 repaint maken. Ik laat het nog even als verrassing.

Nik2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 21:53

horwse: leuk gemaakt!
PBL: leuk gemaakt! jammer genoeg kan ik net niet meedoen aan je wedstrijd. ik krijg mijn stal pas 1 dag later! ;( als ik hem eerder had dan had ik zeker meegedaan!

anoukk32

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 08:37

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:41

Ik ben ook van plan om van mijn 13 paardjes er veel meer van te maken. Het helpt ook omdat het goedkoper is. Ik hoop echt dat ze daar in Duitsland de oude camerague merrie hebben... Die wil ik zo graag... Er zijn al drie paardjes die ikdaar zekerweten meeneem.

Ik weet dat dit al een keer gevraagd is, maar ik kon het nergens vinden. Ik moet al die paardjes natuurlijk meenemen uit Duitsland, maar ik heb geen bubbeltjesplastic, hoe moet ik het dan vervoeren?

MelissaxRawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 09:48

Nietes schreef:
Mijn circus setje:
merrie:
[ Afbeelding ]
Veulen:
[ Afbeelding ]

sorry voor de slechte kwaliteit heb ze met m'n phone gemaakt...

tips, opmerkingen, vragen???

Bwahahahah echt te leuk !

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:01

Anikailove: Als je het product nummer weet dan kun je het volgensmij zo vinden op internet ;)
paardengek0: Ben heel erg benieuwd !
PBL: Leuk <3
Howrse: Oah wat een mooie halsters :j

Ben zelf niet meer zo bezig met schleich, volgende week misschien ffkes alle paardjes weer op tafel...
Zal ook eens op jullie site's kijken of ik wat mooie halsters kan vinden ;) :Y)

Have

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:28

@Howrse je halsters zijn echt leuk! die felroze maakt het juist opvallend! Jammer van de kwaliteit van je foto's :o

@ Nietes, Circus setje voor je shetlanders ook heel erg leuk! Vooral die hoed bij dat veulentje! Geniaaal bedacht`!

Zelf niet meer veel geschleichd..Eigenlijk nioet echt zin om m'n mislukte repaint Fries veulentje opnieuw te repainten...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 11:36

anikailove schreef:
Ik ben ook van plan om van mijn 13 paardjes er veel meer van te maken. Het helpt ook omdat het goedkoper is. Ik hoop echt dat ze daar in Duitsland de oude camerague merrie hebben... Die wil ik zo graag... Er zijn al drie paardjes die ikdaar zekerweten meeneem.

Ik weet dat dit al een keer gevraagd is, maar ik kon het nergens vinden. Ik moet al die paardjes natuurlijk meenemen uit Duitsland, maar ik heb geen bubbeltjesplastic, hoe moet ik het dan vervoeren?

In een t-shirtje, of een redelijke hoeveelheid keukenrol eromheen wikkelen kan wel helpen :)

Heb momenteel te weinig tijd om me met Schleich bezig te houden, komende tijd zal ik dus ook minder actief zijn hier (sorry voor de mensen die wachten op tuig van mij... :o )

NinoForEver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 14:40

PBL: heeft dat ene pegasus veulentje nou een vleugel ondersteboven? (kan zijn dat ik niet goed kijk :o )

Ik heb gister eindelijk een hobby winkel gevonden *\o/*
Ik heb direkt inkopen gedaan voor ruim $30,- Ik heb nu vilt, lijm (goede ;) ), glitterlijm, een nieuw gouden lintje & pastel *\o/*
Nu kan ik eindelijk weer even vooruit.

Ik krijg ook van mijn vader een schleich paardje, ik neem denk ik de Camargue hengst.

xLunalove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 15:59

Ik heb vilt van de action, is goede kwaliteit. Er zijn 8 verschillende kleuren. Roze, rood, groen, blauw, geel, zwart, wit, oranje. Ze zijn zo groot als a4 velletjes, je kan dus beter twee pakketjes kopen.

De grote tubes bij de action, (van van eijk) zijn die goed?

Ik weet niet meer wie dit zei maar ik zal wel even antwoorden,
Ze zijn opzich best oke, maar mijn puntje licht op dat het gewoon heel erg lelijk opdroogt! Het is heel moeilijk uit te leggen maar ik ga het gewoon proberen....
Bijv. Als je amterdam gebruikt kan het glimmen enzo nou dat doet deze verf totaal niet!!! Als je over amterdam verf streelt da is het glad, deze is heel ruw echt vreselijk vervelend want als het wel glimde & glad was was het vrijwel perfecte verf zijn.
Ik heb nog steeds geen idee hoe ik transportbandages moet maken! Als iemand dit ook wou doen, ga je gang. Ik heb laast voor mijn hannoveraanse hengst een mooi dekentje gemaakt van vilt, maar ik vind dat af en toe er zo spuuglelijk uitzien.... Nouja jammer dan..

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 16:33

De winnaars van de repaint wedstrijd staan op mijn site iedereen bedankt voor het mee doen.
En dank aan nathas voor het helpen om de winnaars te kiezen.

@palmbier leuk zo die verschillen naast elkaar!

in duistland zijn de paardjes ongeveer een euro goedkoper. Maar je kan ook op mp kijken als je er een aantal tegelijk besteld bij dezelfde koper vallen de verzendkosten ook wel mee. Of misschien heeft er iemand in de buurt wel een advertentie staan dan kan je ze gewoon afhalen scheeld weer in de kosten en kun je ze gelijk bekijken voor je ze koopt.

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 16:40

nieuwe pony's voor mijn rapport!
Afbeelding
nou welken het zijn staat er al bij, verder heb ik niks alleen staat de de ijslander een beetje scheef

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:40

lang niet gepost! heb bijna niet geschleicht alleen een repaintje gemaakt nog niet helemaal af.
heb even een vraag: waar zou ik moeten verhitten om bij de hannover merrie haar hoofdje wat lager te maken?

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:20

Alleen het hoofd? Ik denk in de nek, dus niet de hals maar echt de nek..

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:21

hoi ik zit met een probleen ik wil graag ergens vilt kopen in gendt hebben ze niet bemmel ook niet aleen huissen maar dat
moet ik fietsen en ik wil graag dekens maken wil iemand mischien een deken gratis maken exclusief verzend kosten alfast bedankt groetjes viavia lover

Meeerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:32

@ viavialover
Op een markt hebben ze vaak vilt! Ik ging een keer naar de markt, kwam terug met 3 rollen lint van 5 meter en 2 lapjes vilt en heb in totaal maar 2 euro betaald!

Ik ga van donderdag tot zaterdag naar duitsland ik heb er zooooo een zin in vooral om dat daar heel veel goedkoop schleich is!!

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:37

:~ :~ :~ Mag ik mee!!? :') Schleich is hier zo duur! Ik ga maandag waarschijnlijk naar de markt, ook even een vooraadje leuke leuke spulletjes inslaan! :Y)

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:38

oke leuk @meerel
meeerel maak jij ook schleich spuleen zo ja kan jij dat mischien foto maken van spullen die je zelf gemaakt heb en verkoop je die dan ook groetjes viavialover

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:44

Meeerel schreef:
@ viavialover
Op een markt hebben ze vaak vilt! Ik ging een keer naar de markt, kwam terug met 3 rollen lint van 5 meter en 2 lapjes vilt en heb in totaal maar 2 euro betaald!

Ik ga van donderdag tot zaterdag naar duitsland ik heb er zooooo een zin in vooral om dat daar heel veel goedkoop schleich is!!

maak je dr niet te lekker op verschild ook per winkel verschil ligt tussen de 0 en 1 euro per paardje en modellen hebben ook verschillende prijzen dus tis niet zo dat alle grote paarden dezelfde prijs hebben. Maar wel veel plezier met schleich shoppen!

Meeerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:45

Hihi ik zal je zo meenemen ik weet alleen niet of mijn ouders daar blij van worden :P

Ja ik maak ook Schleich spullen maar ik ben pas begonnen ik heb nog maar heel weinig gemaakt. Ik ben er ook niet echt goed in ofzo.
Ik verkoop het trouwens niet sorry.

http://i46.tinypic.com/2gwf6vp.jpg
Zadel en hoofdstel zijn gemaakt van bruin leer & dekje + peeskappen van vilt.

http://i46.tinypic.com/2gwf6vp.jpg
http://i50.tinypic.com/vq00ll.jpg
Tuigje gemaakt van suede lint en halster van suede lint met doorzichtig lint onderlegt bij neusriem.

http://i48.tinypic.com/1zqy8nk.jpg
Tuigje gemaakt van lint en halster gemaakt van lint met vilt onderlegt.

http://i46.tinypic.com/m96cdc.jpg
http://i45.tinypic.com/18nlmr.jpg
Halster en tuigje gemaakt van lint.

http://i48.tinypic.com/14vjmeq.jpg
En tadaa! Allemaal!

Meeerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:48

Roosje01 schreef:
Meeerel schreef:
@ viavialover

maak je dr niet te lekker op verschild ook per winkel verschil ligt tussen de 0 en 1 euro per paardje en modellen hebben ook verschillende prijzen dus tis niet zo dat alle grote paarden dezelfde prijs hebben. Maar wel veel plezier met schleich shoppen!

Ik ga naar de zelfde plek als vorig jaar. Er is daar een winkel met mega veel schleich in alle modellen. Ik heb daar vanalles gekocht en gewoon een andalusier veulen voor 2,50 en een camargeu hengst voor 3,50! :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:50

Viavia: in de beginpost staan veel site's met webshops!
Ik heb weer nieuw lint erbij van de markt. De volgende keer moet ik daarvan ook de zilvere meenemen :)
Willen jullie weer op de oneliners letten?