Leuk hoor die zadels! ik ben ook bezig met een zadel, maar hij is te groot geworden voor mijn Schleich modellen (per ongeluk verkeerd opgemeten, zucht) dus ik ben hem nu op maat aan het maken voor Breyer Classics, ik zal wel foto's posten tegen de tijd dat hij af is, want ik denk wel dat ik hem eventueel ook in het kleinere formaat van schleich kan maken. De mijne is een westernzadeltje van dun nepleer, handgemaakt.
Alex: Als je er eventueel slechte(re) modellen tussen hebt, heb ik misschien daarin wel interesse. Denk aan modellen met bv flinke beschadigingen, onvolmaaktheden, afwijkende beenstanden etc. Uiteraard wel voor een prijs die hierop aangepast is. Deze kan ik gebruiken als oefenmateriaal
In mooie modellen heb ik eigelijk geen interesse (ja ik ben vreemd, ik weet het )
ja die onderste heeft vaak van die hoge prijzen, hij heeft ook de limited van de kar met clydesdale staan voor een hoge prijs
Thats_Me
Geplaatst: 02-11-11 23:54
Palmbierlove schreef:
ja die onderste heeft vaak van die hoge prijzen, hij heeft ook de limited van de kar met clydesdale staan voor een hoge prijs
Als iemand die kar zou willen zou ik best binnenkort even Duitsland in willen om nog even bij de Müller te kijken. Ze hadden er vorige week nog voldoende staan. Zijn 20 euro per set exl. verzendkosten en kleine bijdrage in m'n ritkoste
jammer dat je het paard niet zonder kar kan krijgen vind die kar niet zo bijzonder om te hebben.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 03-11-11 00:33
Deze vraag vind ik een beetje moeilijk om hier te stellen, en ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar: Er zijn zeldzame modellen, die er hetzelfde uit zien als een model dat niet zeldzaam is. Neem het voorbeeld van hierboven van de clydesdale, de pinto mustang hengst, en dat Marbacher Würtenberger paard met brandmerk. Nu kan ik het me voorstellen dat je als verzamelaar graag alle modellen wilt, maar is het in deze gevallen niet gewoon goedkoper, en qua eind resultaat misschien zelfs mooier, als je het niet-zeldzame model naar het zeldzame model laat repainten? de body mold is gewoon precies dezelfde! Ik meen zelfs gelezen te hebben dat de vlekken van de originele pinto mustang hengst per model al verschillend zijn, dus mij lijkt het dan persoonlijk dat dit niet eens zoveel op zou vallen.
ik ga idd ook de steigerende mustang repainten in een pinto, maar dat idee had ik al bedacht voordat ik hoorde van de pinto mustang, alleen nog steeds niet uitgevoerd
Roosje01
Geplaatst: 03-11-11 12:08
ik heb ook nog een steigerende mustang liggen maar nog geen idee welke kleur die word. ga hem wel wat nieuwe manen geven en wil de stand van de voorbenen veranderen.
beetje zo iets als op deze foto kwa beenstand
SanneLeoni
Geplaatst: 03-11-11 12:15
Wat is een fjord zonder aalstreep ongeveer waard? €15,- tot €20,-?
Zonder aalstreep os 10 euro waard met is 25 euro waard
Anoniem
Geplaatst: 03-11-11 14:01
Ik benn bezig met een kartonnen uitloopstal, gewoon een simpel ding. In de stal is een vakje voor zadels enzo, en dan ga ik proberen een zolder te maken.