ik vind hem al erg leuk, ben er zelf ook nog steeds mee bezig, alleen heb nog maar 2 veertjes klaar, morgen maar proberen ermee verder te gaan, die van mij wordt een indiaan war horse, dus ook met schilderingen..
Ziet er mooi uit Stephanie! Netjes ook die veertjes! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik heb eens zitten brainstormen en heb ook een paardje in mijn hoofd wat ik wil gaan maken. Ga er alleen tussendoor en zeer op mijn gemak aan werken dus gaat lang duren. Wat het is zeg ik lekker nog niet!!
Als mijn indianen paard op het einde gelukt is, maak ik de volgende een appaloosa (bruin met witte vlek op de achterhand, jeweetwel ) met schilderingetjes (war horse dus ). Eerst maar even afwachten of mijn huidige indianen paard gaat lukken ...
Ik heb mijn eerste repaint bijna af!:D Ik vind hem wel aardig gelukt voor de eerste keer.... alleen ben niet echt te vreden over de manen en het hoofdje....
bij mij gaat het ook niet erg snel ben nu al 3 weken bezig haha, maar vanaf zondag heb ik weer vollop tijd om te repainten eindelijk! Heb nog zoveel ideeen ben al begonne met verbuigen van de arabier merrie ga op haar een appelschimmel proberen te maken.
maar na de vakantie gaat dat ook weer lang duren , dan ga ik naar 4 vwo en tja dat is denk ik wel ff wat harder werken
SanneLeoni
Geplaatst: 18-08-11 11:37
Hetzelfde hier.. drukke studie, baantje, vriendje.. haast geen tijd voor het repainten Ik ga trouwens a.s zondag voor 2 weken weg, dus dan weten jullie dat even!
Inderdaad, bij mij hetzelfde. Werk, paarden, studie, vriendje, na de vakantie weer stage ... en dan wil ik er nóg een baantje bij zoeken, aangezien een eigen paard toch wel serieus begint te kriebelen