Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cherry schreef:Goeie god,hoe mager ben jij wel niet?
Irmy schreef:dit heb ik ook! hahaCherry schreef:Goeie god,hoe mager ben jij wel niet?
Sorry dat dit even offtopic is
Ik zou ook willen dat ik wat 'dikker' was hoor, maar ik eet echt alles alleen er komt niks bij.
En ik vind het niet mooi, maar je moest eens weten hoeveel ik vreet(ja je mag het echt vreet noemen want het is ontzettend veel!).
Natuurlijk eet ik ook gezond, dus vanaf nu 1 boterham extra (5 per dag) en volle melk i.p.v. halfvolle melk.Wij hebben ook nog GGD op de middelbare en ik moet nu terugkomen. Misschien verwijst zij mij door naar een diëtiste, want die kan me hopelijk goed adviseren.
Maar goed, past het qua lengte nog?
ld21: Past!
Irmy schreef:Cherry schreef:Goeie god,hoe mager ben jij wel niet?
Ik zou ook willen dat ik wat 'dikker' was hoor, maar ik eet echt alles alleen er komt niks bij.
En ik vind het niet mooi, maar je moest eens weten hoeveel ik vreet(ja je mag het echt vreet noemen want het is ontzettend veel!).
Natuurlijk eet ik ook gezond, dus vanaf nu 1 boterham extra (5 per dag) en volle melk i.p.v. halfvolle melk.
Wij hebben ook nog GGD op de middelbare en ik moet nu terugkomen. Misschien verwijst zij mij door naar een diëtiste, want die kan me hopelijk goed adviseren.
Oh en trouwens, ja mijn sleutelbenen steken uit maar verder ben ik niet echt super 'plat' ofzo.
Irmy schreef:Cherry schreef:Goeie god,hoe mager ben jij wel niet?
Natuurlijk eet ik ook gezond, dus vanaf nu 1 boterham extra (5 per dag) en volle melk i.p.v. halfvolle melk.
Wij hebben ook nog GGD op de middelbare en ik moet nu terugkomen. Misschien verwijst zij mij door naar een diëtiste, want die kan me hopelijk goed adviseren.
Oh en trouwens, ja mijn sleutelbenen steken uit maar verder ben ik niet echt super 'plat' ofzo.