Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisannee93 schreef:Ik vind de laatste wel te groot. Zeker omdat ze nog niet zoveel rijervaring heeft en daardoor niet fijn mee kan gaan in de bewegingen, waardoor ze je pony toch in de weg gaat zitten. Als ze nou al wat beter kon rijden, dan belemmert ze hem niet in de bewegingen, wat waarschijnlijk nu wel gaat gebeuren. Ook al is ze niet echt veel te groot ofzo, maar toch zeg ik om deze reden nee, past niet.
suikermeisje schreef:lisannee93 schreef:Ik vind de laatste wel te groot. Zeker omdat ze nog niet zoveel rijervaring heeft en daardoor niet fijn mee kan gaan in de bewegingen, waardoor ze je pony toch in de weg gaat zitten. Als ze nou al wat beter kon rijden, dan belemmert ze hem niet in de bewegingen, wat waarschijnlijk nu wel gaat gebeuren. Ook al is ze niet echt veel te groot ofzo, maar toch zeg ik om deze reden nee, past niet.
Ze rijdt al een jaar of 5 want anders kan ze echt niet op deze pony. Maar ze heeft te weinig ervaring om op een pony van 1,56 te rijden, die is namelijk pas 6 jaar, en erg ondeugend, ik hou het liever gewoon veilig.