Deboooraaah @ ben ik nou gek of is ze nog jong? Ik ben niet goed in schatten ..Hoe oud schatten jullie Favoriet:
jeeeej een ander deel leuk! andy: 7 ambro: 9koos: 12 baily: 8vicky: 6favoriet: 10en deze jongens links Gyco, rechts Eriken pinokkio
ja, alleen de 1 zegt Gelderse tuigers de ander Gelderse paarden en de ander weer tuigers dus het zal wel 1 van die 3 zijn
anouuk1994 schreef:ja, alleen de 1 zegt Gelderse tuigers de ander Gelderse paarden en de ander weer tuigers dus het zal wel 1 van die 3 zijn hahabij ons zijn 2 hengsten gelderse en een tuiger (zie profiel)en als je bij google intypt zou je het andersom denken
Vicky : 10Favoriet : 5Gyco : 4Erik : 3Pinokkio : 5Ben hier echt niet goed in.. hoe oud schatten jullie de mijneAad Amanda
askazita schreef:anouuk1994 schreef:ja, alleen de 1 zegt Gelderse tuigers de ander Gelderse paarden en de ander weer tuigers dus het zal wel 1 van die 3 zijn hahabij ons zijn 2 hengsten gelderse en een tuiger (zie profiel)en als je bij google intypt zou je het andersom denkenhahah oke dan & ja idd
woow wahahaah ze worden wel erg jong geschat!Erik is 23Gyco is 20/21 (weet ik niet precies )En Pinokkio is 12
Paromé is 15 jaar =)Poeh Smartie..Uhm... iets van 9 jaar? (Sorry als hij pas 2 maanden is ofso hahah )