Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LoveleyHorse schreef:kan het nog ?
MiSs_vOsj schreef:Ik heb een leuke haflinger gezien, ik ga nog proefrijden, maar zij is 1.38 en ik ben 1.65 ik weet niet of dit nog kan?
LoveleyHorse schreef:ik draag wel sporen... kan dat nog?

)
als ik te groot ben rij ik wel niet. ik ga haar waarschijnlijk toch ook voor een karretje zetten, en anders zoek ik wel een andere bezigheid met haar. zolang ik haar maar niet in de weg zit

hoewel ik dat bij haar niet echt merk. ze is altijd vrolijk onder het rijden, crosst lekker rond, is ook heel ontspannen (behalve met dít zadel dan
), maar zodra ik merk dat ik haar dwars zit kap ik er meteen mee. dan ga ik wel les geven aan een kleiner iemand
daarom vraag ik het hier voor alle zekerheid nog eens na. wil absoluut niet dat haar rug kapot gaat, omdat ik zo graag wil rijden! merel_gomez schreef:oke, k vond het goed dat niet je niet alleen aan het rijden denkt en om het welzijn van je pony denkt

(en als ik haar een week niet heb gezien, ben ik helemaal depri
)
maar ben altijd wel een beetje bang, dat ik te groot word. dus ik zal zo nu en dan wel hier een foto neerzetten
hoef ik niet te twijfelen, en dan weet ik zeker, dat het goed is

LoveleyHorse schreef:omdat je dan misschien te lang bent voor je paard dat je niet goed kan drijven