ik heb het zo druk:S vind het niet leuk meer want ik wil nogsteeds een westernhalser maken maar dat is best duur.. leuke dingen weer voorbijgekomen hier!
als iemand trouwens nog weet waar ik voor een normale prijs leer kan kopen hoor ik het graag!
Tianbelli
Geplaatst: 06-11-12 20:43
Hey allemaal!
Wat een leuke dingen maken jullie zeg! En ik heb nog niet het gehele topic doorbladerd, zal dat zodadelijk maar doen, ik denk dat ik hier helemaal op m'n plaats ben in dit topic. Aan jullie om te beslissen
Ik ga vanavond weer beginnen aan een nieuwe schets voor een frontriem, volgende week ga ik 'm uitwerken vermoed ik De frontriemen die ik het voorbije jaar allemaal heb gemaakt: (en dit zijn ze nog niet allemaal.) En Ohja, de website op de foto's, die werkt nietmeer
En als laatste één van m'n eigen pony's met z'n nieuwe, die ik ook zelf heb gemaakt en enorm leuk vind
Verder heb ik enkele jaren geleden eens een dekje overtrokken, zal proberen daarvan ook een foto te vinden indien jullie het graag zien.
Ik ga dus beginnen met nieuwe ontwerpen, heb er best veel van verkocht van deze die er staan, stuk of 20 per ontwerpje. Deze gaan dus de deur uit, en omdat ze zijn gebruikt voor op model voor op de foto, kosten ze ook amper iets.
Hopelijk schets in snel nieuwe ontwerpjes!
carmenbrum
Geplaatst: 07-11-12 10:21
Supergaaf die frontriemen, wauw! Wat vraag je voor zo'n frontriem?
Ik heb zelf de knooptechtniek uit een filmpje gebruikt die hier laatst geplaatst is, Heb ondertussen al 2 frontriemen af 't Is heel makkelijk met een superleuk resultaat!
Die knoop had ik ook gezien ja! Erg knap is het geworden! Leuke kleurencombi's kan je er ook mee maken he!
Ik vraag voor diegene die hier staan zo'n €10 tot €15 per stuk, zonder verzending. In België is het €3 verzending in zo'n gewatteerde enveloppe, naar NL weet ik niet hoeveel het zou kosten.
Eunomia
Geplaatst: 07-11-12 16:31
Ik heb ooit eens geprobeerd een touwhalster te maken. Maar dit is me helaas nooit gelukt, dus heb het er maar bij gelaten en moet nu maar die dure paardenspullen aanschaffen. Ik zou wel erg blij zijn als ik iets zelf zou kunnen maken, dan kun je het helemaal naar je eigen smaak/ideeën ontwerpen en gewoon perfect maken. Nu zit overal wel een klein nadeel aan en dat zou dan veel minder zijn.
Waarom is het niet gelukt dan? Het knopen op zich, daar heb je duizende site's en filmpjes (yt?) van.
Qua touw, heb ik horen zeggen dat je het kan halen in een doehetzelf-winkel of een zeilwinkel. Zal ook wel op ebay te vinden zijn als je precies weet wat voor touw het is?
Of zit ik er helemaal naast en heeft het niets met touw/knopen te maken? B)
Nou, het is hartstikke stevig hoor. Als ik het ophang, en eraan ga hangen (dus van de grond kom), breektie nog niet. Allesinds is er bij mij nog nooit eentje kapot gegaan.
Die laatste gouden en blauwe, moet je wel op maat laten maken natuurlijk, alsie te groot is, kan het wel zijn datie eens schudt. Ik heb van deze de meeste verkocht en nooit klachten gehad daaromtrend.
Never the less,, laatste stuk daarvan is gisteren op de post gegaan, dus ben nu weer druk bezig met ontwerpjes op de pc
_Marell
Geplaatst: 08-11-12 22:04
Bontje te paard
Nogmaals;
Los;
Tips? Vragen? (opbouwende) kritiek? Min- pluspuntjes? Op de foto's zit hij alleen behoorlijk laag, dit komt doordat de pony er bang voor was, en ik hem ook niet vastgemaakt had een een halster/hoofdsel oid.
Kan je dat bondje met klittenband eraf halen of is het 1 geheel? Anders kan je hem toch gewoon overal aanhangen waar je zelf wil? Ik snap het gewoon niet echt
_Marell
Geplaatst: 08-11-12 23:25
Ja, het kan eraf met klittenband, alleen had ik op dat moment geen halster bij me, dus heb ik even een neusriem van een halster gebruikt..
Yes, Heb eindelijk het topic gevonden. Ik had het topic even geleden gezien en gekeken wat voor leuke dingen jullie allemaal al hebben bedacht/gemaakt. Er zitten echt super leuke dingen tussen! Nadat ik alles had gezien was ik gaan nadenken en wilde ik ook wel heel erg graag dat soort dingen kunnen/gaan maken. Dus ik wilde eigenlijk ook gaan beginnen. Dus mag ik me melden?