daf3 : dankje

iedereen sorry ik heb niet veel tijd vandaag voor de foto's miss komen ze vandaag : (
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Leuke foto's! heel tof om te zien, zo had ik ze een aantal jaar terug ongeveer ooken moeders altijd maar klagen 'ruim je paarden op!'
Mijn antwoord was dan meestal iets in de trant van' Ja uuh.. DAT KAN NIET! zie je dan niet dat ze in de WEI staan? moet ik ze dan de hele dag op stal zetten, dat is toch ZIELIG!! *wanneer je dat zegt moet je er ook even een pruillipje bij trekken*' tja, en dan droop mijn mams weer af want ergens had ik gelijkik zette ze alleen op stal als mams wou stofzuigen, want jaaa dat geluid vinden ze eng en dan slaan ze allemaal op hol, en op stal zijn ze veilig en kunnen ze in hun paniek niet uitbreken. Daarna mochten ze weer naar buiten.
ja ja, jeugdsentiment![]()
Ik vind je western borsttuigje erg leuk, heb je daar misschien een grotere foto van? ik vind het middenstuk waar de vlinder aan hangt erg gaaf
Telpeva schreef:Stephaniexh: Ik vind het ook heel erg moeilijk om een prijskaartje voor mijn zadels te verzinnen, aan de ene kant is de prijs écht een lachertje als je kijkt naar de uren die ik er in heb gestoken, maar aan de andere kant moet ik het wel kunnen verkopen en als ik een urentarief zou rekenen is het niet te betalen.
Palmbierlove schreef:hier ook even een drama: (shocking story)
Pegasus valt op Shetlander paddock
Gisteravond viel Pegasus naar beneden,
blijkbaar schrok hij zo van die onverwachte en korte val, dat hij even zijn vliegkracht vergat
en neerstortte op de shetlander paddock onder hem.
Op dat moment bevond zich een shetlander achterin de paddock,
wat haar geluk is geweest, want ze heeft er niks aan overgehouden.
De paddock is wel beschadigd, paaltjes zijn uit de grond gerukt en het lint is daardoor losgeraakt,
gelukkig heb ik geen Rakker als shetlander, ze staat nog steeds braaf in de paddock.
Pegasus heeft ook geen schade opgelopen aan zijn valpartij en staat ook weer netje op zijn plekje.
XD
Nienke98 schreef:Hee, ik ben nieuw hier maar een groot fan van Schleich, ik denk dat ik hier wel goed zit?
Kan iemand mij vertellen waar het Schleich paard De Satchmo te krijgen is? En zijn er nog meer van die speciale paarden?
Zelf heb ik niet alle paarden, vooral niet de oude. Alle 2012 paarden behalve het camarague veulen heb ik nu. Ik heb verder ook heel veel paarden weg gedaan, waar ik niks meer mee deed maar nog genoeg over.
Heeft iemand een tip voor afgesleten zadels? Bij 3 zadels van mij is de singel afgebroken door slijtage.
Ik hoop dat ik hier snel overweg kan met andere Schleich fans!
x
Nienke98 schreef:Hee, ik ben nieuw hier maar een groot fan van Schleich, ik denk dat ik hier wel goed zit?
Kan iemand mij vertellen waar het Schleich paard De Satchmo te krijgen is? En zijn er nog meer van die speciale paarden?
Zelf heb ik niet alle paarden, vooral niet de oude. Alle 2012 paarden behalve het camarague veulen heb ik nu. Ik heb verder ook heel veel paarden weg gedaan, waar ik niks meer mee deed maar nog genoeg over.
Heeft iemand een tip voor afgesleten zadels? Bij 3 zadels van mij is de singel afgebroken door slijtage.
Ik hoop dat ik hier snel overweg kan met andere Schleich fans!
x