Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sofiexx schreef:Mag ik vragen waarom er standaard bij iedere shet kleine pony wordt gezegd dat de ruiter te groot is, ookal zit de ruiter met zijn voeten nog niet eens onder de buik uit? kleine ponys kunnen echt wel wat hebben hoor, en voor 2 keer een half uurtje verdeeld over de hele week, ik denk echt niet dat hij daar dood van gaat lijkt het nog leuk te vinden ook, het is alleen wel een erg zwaar pad waar je over heen galoppeerd, daarmee zou ik even uitkijken.
Gaat ook om het gewicht en de lengte van het bovenlichaam (ik heb bijvoorbeeld korte benen maar daarentegen wel een langer bovenlichaam) omdat je met je bovenlichaam het paard ook uit balans kunt brengen.

Zonder zadel lijkt het sowieso altijd langer dan met
sofiexx schreef:Mag ik vragen waarom er standaard bij iedere shet kleine pony wordt gezegd dat de ruiter te groot is, ookal zit de ruiter met zijn voeten nog niet eens onder de buik uit? kleine ponys kunnen echt wel wat hebben hoor, en voor 2 keer een half uurtje verdeeld over de hele week, ik denk echt niet dat hij daar dood van gaat lijkt het nog leuk te vinden ook, het is alleen wel een erg zwaar pad waar je over heen galoppeerd, daarmee zou ik even uitkijken.
Ik kom nog niet eens onder Mickey's buik uit, heb geen lang bovenlichaam en ben niet zwaar en er zeggen er al een paar dat ik te groot ben, terwijl er in verhouding veel grotere mensen zijn die te groot zijn!