Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb alleen het eindresultaat nog niet op schleichforum gezet
) MitzyLoveYou schreef:Jammer Stephanie! Heb je miss een foto?
Wat is er eigenlijk anders aan een indiane paardje?
Ik denk dat ik morgen een camera ga kopen. Ik fotografeer veel, en een mobiel is niet het handigst & zeker niet de beste kwaliteit! En 2 megapixel en 14 (16 , 18??) is toch zeker een verschil ... Dus morgen foto's!
. Een nekrope, hoofdstel, halster, zo'n dekentje voor op de rug (speciaal voor indianenpaard) enz.
. _RMHorse_ schreef:Ik heb me paardjes maar weer verplaatst, ze stonden eerst bovenop de kast maar nu in de kast.
Nu kan ik er de hele tijd naar kijken als ik op me bed zit te gamen, lappen of tv te kijken. Daar stonden ze eerst te hoog voor.
Er komen nog ledjes aan de zijkanten.
De verhogingen zijn gemaakt van boekenAnders stonden ze zo voor elkaar dat vond ik niet mooi.
http://i52.tinypic.com/2ntbxur.jpg
*Edit: 2 foto's toegevoegd

. Ik heb al 2 paardjes in elke stal gepropt.. (maar heb helaas niet veel stallen.. een playmobil manege, een playmobil schuurtje met stallen en 2 grote stallen die ik zelfgemaakt heb.)
. Hij is nog lang niet klaar. De vlekken heb ik er dan wel op zitten, maar ik heb geknooit met donkere pastel en nu zitten er vlekken in de witte delen
. En de hoeven, ogen, manen en staart moeten nog gedaan worden. Maar nu alvast wat foto's hier:

In het echt zijn de vlekken iets lichter bruin, maar het werd al een beetje donker buiten. En met de flits kwam het ook niethelemaal goed erop, maar ik ben er tevreden mee!
miss kan je nog wat meer indiaandingen makeN?
Maar hij is ook nog niet af hè. Dus eerst paardje even klaarmaken