Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cherry schreef:Irmy schreef:Ik rijd nu een haflinger bij, en ben benieuwd of het past.
Helaas heb ik nog geen foto's, aangezien ik haar pas 2 dagen verzorg.
Ik ben 1.77 & weeg 46 kg
De haflinger is 1.44
Te zwaar ben ik niet, maar ik weet niet of ik misschien te lang ben?
Goeie god,hoe mager ben jij wel niet?
Cherry schreef:Irmy schreef:Ik rijd nu een haflinger bij, en ben benieuwd of het past.
Ik ben 1.77 & weeg 46 kg
De haflinger is 1.44
Ik ben 1.77 & weeg 46 kg
De haflinger is 1.44
minikatje schreef:heel ff offtopic:
voor mensen onder de 16 geldt een hele andere berekening voor de bmi.
verder ben ik niet zo voor de bmi omdat deze niet de lichaamsbouw meeneemt.
meisjes van die leeftijd schieten meestal eerst de lucht in voordat ze " uitzwaren" , zolang ze lekker gezond en normaal eet is er niets aan de hand
praat dr nou niets aan, volgens de bmi voor kinderen zit ze net op het randje.
en met de aankomende hormonen zal dat snel over zijn
en voor jouw info, heb ook ontzettend weinig gewogen, maar wij zijn een pietsje ouder.
suikermeisje schreef:minikatje schreef:heel ff offtopic:
voor mensen onder de 16 geldt een hele andere berekening voor de bmi.
verder ben ik niet zo voor de bmi omdat deze niet de lichaamsbouw meeneemt.
meisjes van die leeftijd schieten meestal eerst de lucht in voordat ze " uitzwaren" , zolang ze lekker gezond en normaal eet is er niets aan de hand
praat dr nou niets aan, volgens de bmi voor kinderen zit ze net op het randje.
en met de aankomende hormonen zal dat snel over zijn
en voor jouw info, heb ook ontzettend weinig gewogen, maar wij zijn een pietsje ouder.
toen ik zo weinig woog was ik ook 12en daarom die vergelijking... toen had ik ook al deze lengte, misschien 2cm kleiner maar die doet het hem nou ook niet bepaald... toen had ik ook nog niet echt meisjes figuur.... er waren meer factoren dat ik niet normaal kon leven maar dat te mager zijn heb ik tot een jaar daarna wel mee gekampt, ik moest smiddags per se slapen, omdat ik het anders niet volhield
en wil haar niets aanpraten hoor, maar vaak zijn meisjes van die leeftijd er wel beetje trots op dat ze zo mager zijn, terwijl het voor je lichaam gewoon funest is
horsefan96 schreef:hoe kan het dan dat ze al uitgestorven zijn?
dus jij beweerd nu eigenlijk dat jij een pony hebt gehad die al uitgestorven is?
ookal staat dit in zijn paspoort?
om weer ff ontopic te gaan: de laatste met haflinger past zeker nog wel! en het zal niet aan het gewicht liggen idd
cennamitch schreef:horsefan96 schreef:hoe kan het dan dat ze al uitgestorven zijn?
dus jij beweerd nu eigenlijk dat jij een pony hebt gehad die al uitgestorven is?
ookal staat dit in zijn paspoort?
om weer ff ontopic te gaan: de laatste met haflinger past zeker nog wel! en het zal niet aan het gewicht liggen idd
ze is terug gefokt !!
dus het is wel een tarpan maar een
terug gefokte stond al eerder vermeld..