Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suikermeisje schreef:Amira_: hoezo te groot? vind het nog mooi passen hoor!
(en ik vind mezelf te groot voor mijn foto's, zie laatste post ja, maar dat ben ik ook echt wel op die pony, en dan is er iemand die met zijn benen bij de knieen komt bij de pony en dan zou dat passen? dat vind ik echt wel te groot, ook om een rustig ritje te doen...
minikatje schreef:mebianca schreef:Dit meen je niet hoop ik..dan ben ik voor mijn fries ook te groot
volgensmij ben ik de meest coulante in dit topic.
vond het een beetje aandachtstrekkerij eigenlijk, dat houdt de mensen die er echt mee zitten tegen.
tuurlijk ben je niet te groot voor een haf als je 1,20 groot bent en 10 kilo weegt, dat kun je zelf ook zien.
en meelopen bij buck vind ik overdreven.
als ze er een zadel op had dan zou de helft nog zeggen dat het paste of ietsje te groot was.
verder is het een ronde brede pony (en eigenlijk weet ik het verhaal achter deze foto, dus speel beetje vals)
een gemiddelde man van 1,90 zit ook zo zonder zadel op een kwpner van 1,65.
cap is eigen keuze, hoewel ik het graag verplicht zou zien voor iedereen onder de 18 jaar.
en mel, stel je niet aan
edit: quotes even goed gemaakt en typefoutje.
suikermeisje schreef:Wiskeee: past nog wel voor af en toe
_soraja_: past met gemak
Sodeletuut: past wel hoor
YoshaMonica: vind je aan de lange kant.
Nina_love: ik vind je nog wel passen hoor, gewicht kan ook nog wel vind ik.
CharlotteLSL: past nog mooi hoor.
Sunnyhvj_: past zeker weten nog!
Buckje: vind je te groot en ook te zwaar (voor te rijden dan he, weet dat je niet rijdt dus dat erop zitten gaat die pony vast niet dood aan)
Konstantine: past!
QualityHorse: echt te groot als dit vergelijkbaar materiaal is
Tyrcanol: te groot
als deze laatste 2 kunnen
kan dit ook nog...
https://lh5.googleusercontent.com/_yea8 ... nny1_1.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/_yea8 ... /bonny.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/_yea8 ... 9-0005.jpg
Ik rijd niet meer op deze pony!
Amira_ schreef:suikermeisje schreef:Amira_: hoezo te groot? vind het nog mooi passen hoor!
(en ik vind mezelf te groot voor mijn foto's, zie laatste post ja, maar dat ben ik ook echt wel op die pony, en dan is er iemand die met zijn benen bij de knieen komt bij de pony en dan zou dat passen? dat vind ik echt wel te groot, ook om een rustig ritje te doen...
Ik ben wel met haar gestopt. Iedereen vond me te groot.
Ja diegene met ze voeten bij het paard zn knieën is echtt te groot. En dat vind iedereen passen. Te gek voor woorden. ;o
minikatje schreef:ik heb het 2 keer gezegd.
eerste keer bij die fjord met een mug van 40 kilo en de tweede keer bij die grote witte en 2 hafs.
en ik snap de twijfel, vind het ook onzin dat er op afgestraft word bij wedstrijden.
mensen hangen teveel aan beeld en afstamming ipv correct rijden.
ik vind dat zonde, zo gaan veel mooie combi's kapot.
iemand die een foto plaatst van een tinker van 1,50 en zelf 1,60 is en 50 kilo weegt is imo aandachtstrekkerij.
dit maakt veel andere ruiters onzeker en verder zijn pony's ondergewaardeerd.
mijn geheel persoonlijke en niet aanvallende eigen mening.
maar als je dit topic een beetje volgt weet je wel wat ik bedoel
maar goed, we gaan weer ontopic.
voor verdere vragen verwijs ik naar mijn inbox
Foxy_Lady6 schreef:Amira: Ik vind je niet te groot, je had nog best verder kunnen rijden.
Sunnyhvj_: ik vind je wel erg licht voor 1.60 (niet beledigend bedoeld!!!)
ik ben zelf ook 1,60 en weeg bijna 10 kilo meer
suikermeisje schreef:ik vroeg hier niet of ik nog paste, staat dat ik er niet rijd en er staat nog een boel meer bij, ik ben hier wel te zwaar voor die pony, ik had op mijn epony met een vriendin (op de kleine pony) een buitenrit gemaakt, beugels zitten dus ook niet op mijn maaten die foto's zonder zadel toen heb ik 100m op die pony gezeten, gewoon voor de lol, en op die pony blijf je niet voorover zitten
dan ben je zo een rondje van 10km.
en als je je benen wijder hebt en ik zit stil op de ponyrug is heel wat beter dan dat ik me benen om haar buik heen klem, en juist meer heen en weer wiebel... Zeg me aub niet dat ik niet kan rijden, ik gaf deze foto's omdat ik die anderen te groot vond en liet zien dat ik ook niet meer kan hoor... ik wil er niet eens meer op rijden, die pony loopt super voor de kar!
@minikatje: je zegt zelf dat mensen het verhaal bij de foto's moeten lezen, maar je doet het zelf nou ook niet echt ofzo, anders zie je wel wat ik erbij had gezet, niet aanvallend bedoeld, maar wel bij je standpunt blijven.