Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jordy_ schreef:mensen waar gaat dit over het zijn sterke beesten ze krakken echt niet door hoor..!!
@sethlover, zit een paar bladen trg te kijken *vanaf 57* en zie dat je vanaf daar al tegen iedereen zegt dat ze te zwaar of groot zijn??
maargoed eevj zie dat je een tinker hebt jij zou dus wel beter moeten weten dat dit een erg sterk paard is en veel kan dragen en trekken..
Eevj schreef:Of eerst een goed lesje paardengedrag nemen. Dus elk paard dat niet bokt, ben je nog lang niet te groot voor? Misschien dat die niet een kan bokken, omdat die dan helemaal geen balans meer heeft. Je kan zo'n beestje meer aandoen dan je zelf denkt
, maar wel heel erg goed dat je er nog meer op gaat zitten
_Jordy_ schreef:nee tuurlijk niet met een ras...
maargoed als jij een paardje heb dat 5 keer per week ofso goed gereden word dan kan hij dit makkelijk hebben..
Eevj schreef:Nou meis ga dan vooral door met wat je aan het doen bent. Je plaatst hier je vraag, en ik antwoord daarop. Vertel jou hoe ik denk dat het zit
, misschien dat andere mensen wat anders zeggen, en als jij zelf vind dat je geen balans belemerd, en hij/zij gewoon lekker loopt, vooral doorgaan, dan merk je vanzelf wel wat voor een belasting je bent voor de rug
Eevj schreef:_Jordy_ schreef:nee tuurlijk niet met een ras...
maargoed als jij een paardje heb dat 5 keer per week ofso goed gereden word dan kan hij dit makkelijk hebben..
Bedoel je dat die shet het makkelijk kan hebben dat zij er 5 dagen op rijdt?
Ik rijd mijn paard ook 5 dagen in de week, en verder train ik zijn spieren door middel van oefeningen, en aan de passoa longe. EN het is een tink, maar ook hij trekt het niet hor, maar het zal heus wel per paard verschillen, geloof ik direct
, alleen wordt er zo snel zo'n conclusie getrokken, en dat vind ik jammer.
Eevj schreef:Citaat:Bedoel je dat die shet het makkelijk kan hebben dat zij er 5 dagen op rijdt?
Ik rijd mijn paard ook 5 dagen in de week, en verder train ik zijn spieren door middel van oefeningen, en aan de passoa longe. EN het is een tink, maar ook hij trekt het niet hor, maar het zal heus wel per paard verschillen, geloof ik direct
, alleen wordt er zo snel zo'n conclusie getrokken, en dat vind ik jammer.
hihi nee dat bedoelde ik niet
maargoed ik snap wat je bedoel.. hoop ook dat je mij snap..