Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:06

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:07

schleich15 schreef:
Kerewinetje schreef:
Ik ga de schleich 2014 hier kopen : http://www.schleich-shop.eu

Ik ook, gratis verzending vanaf 30 euro, :)

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:11

_Gummybear schreef:
Mee eens wanuu, en, weer een heel mooi hoofdstel gemaakt ! :) Maar je maakt altijd mooie spullen vind ik. Kan ik nog wat van leren haha :P weten jullie nog leuke dingen om te maken voor de schleich ? Ik heb t idee dat ik alles al heb.. en in zadels en hoofdstellen heb ik de laatste tijd echt géén zin in whaha :P Dus kom maar op met leuke ideeën!

Misschien kan je thema-dingen maken, zoals kerstmutsjes.
Wat je ook kan doen voor je paarden: maak een sjabrak met de naam erop. of versier je dekjes.
Kweenie of je da al gedaan hebt maar misschien heb je er wa aan.

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:19

Rooz11 schreef:
Is dit niet slowchatten, als ik vragen mag? En het is ook niet erg on-topic...

Om zelf niet een oneliner te plaatsen:
Whoehoee, ben ik eens ff blij dat er weer mandarijnen in kistjes in de winkel liggen! Want, van die kistjes kan je geweldige stallen maken! Ik heb er nu eentje voor twee trekpaarden en ik ga beginnen met eentje voor 3 lespony's. Ook ben ik de wonderen van de gespjes aan het ontdekken, halsters kunnen nu (eindelijk) ook versteld worden, singels kunnen ( eindelijk ) gewoon strak vast, ik kan nu dingen als bare-back pads maken enzovoort enzovoort! Ik heb ook ergens een sinaasappel kistje vandaan gehaald. Dat word een stal voor 6 pony's/paarden. Ook moet ik binnenkort echt een zadelkamer maken, want mijn zadels en hoofdstellen raken steeds zoek. Het bakkie waar ik mn halsters in bewaar puilt bijna uit, dus was mijn plan om bij elke stal een halsterhaak op te gaan hangen, dan heeft elk paard een eigen en dan raak ik ze niet meer om de haverklap kwijt.

Nou dat was een hele boel wat ik even kwijt moest!

PS: nog even iets, weet iemand hoe je een goed hooinetje kan maken? Het lukt me maar niet!

Ik maak mijn hooinetten van chocolademunt netjes. Deze zijn in november/december verkrijgbaar met sinterklaas. Nou maar hopen dat je dat in je schoentje krijgt :P
Maar met die netjes is het heel makkelijk. Gewoon in het midden voorzichtig open knippen, zodat je 2 helften hebt. Nou leg je het netje open, doet er hooi in, en pakt de bovenkant vast en brengt het naar elkaar toe.nu vastknopen met een manenelastiekje ofzo, en klaar :D ik laat nog wel ns een foto zien.

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:23

straalina schreef:
2014 is inderdaad LELIJK!! allemaal onatuurlijk enzo, vooral die arabieren!! : |( de enige leuke vind ik de schetlanders, fjorden, en falabellahengst :j

Idd, vroeger waren ze realistischer. Nu worden het gewoon net barbiepoppen, met al die lelijke vlechten en linten in de manen :j Die van de andalusische merrie was mooi, die vlechten, maar kijk nou eens, die van dit jaar waren ook niet echt superdepuper. De nieuwe haf merrie bijv; die staart! zo puntig enzo.

En hebbe jullie die SHIRE hengst al eens gevoeld? Net plastic! ik koop hem niet, hij is zo anders gemaakt! maar waaroooom??

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:26

schleich15 schreef:
straalina schreef:
2014 is inderdaad LELIJK!! allemaal onatuurlijk enzo, vooral die arabieren!! : |( de enige leuke vind ik de schetlanders, fjorden, en falabellahengst :j
Idd, vroeger waren ze realistischer. Nu worden het gewoon net barbiepoppen, met al die lelijke vlechten en linten in de manen :j Die van de andalusische merrie was mooi, die vlechten, maar kijk nou eens, die van dit jaar waren ook niet echt superdepuper. De nieuwe haf merrie bijv; die staart! zo puntig enzo.

En hebbe jullie die SHIRE hengst al eens gevoeld? Net plastic! ik koop hem niet, hij is zo anders gemaakt! maar waaroooom??
Ik vond de vlechten bij de anda merrie juist heel leuk, maar dat was vooral omdat het het enige model was met vlechten, ze was toen nog redelijk "bijzonder".

en over die shire hengst, tsja, er is 1 model die ik dus zeker niet ga kopen... :Y)

Kerewinetje schreef:
Ik ga de schleich 2014 hier kopen : http://www.schleich-shop.eu
Ik heb daar 1 keer bestel, dat was de eerste en ook meteen de laatste keer. Ik was helemaal blij dat ik super goedkope paarden had gevonden. Krijg ik ze binnen, zijn ze helemaal beschadigt ;(
Nu durf ik daar dus ook niet meer te bestellen, ik ben bang dat ze weer beschadigt zijn...
Laatst bijgewerkt door Karla op 26-12-13 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Kerewinetje

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:29

Ik heb bijna al mijn schleich daar gekocht geen schrammetje ze hadden ook de speciaal elf met paard maar die is nu weg maar het ezeltje is ook zo lief

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:30

het is toch de lippi ruin en lusi ruin? niet hengst toch
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 26-12-13 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:32

ja het is de ruin, het is alleen een beetje lastig te begrijpen wat je bedoelt, aangezien je de hele OP gequote hebt. Tip voor de volgende keer: Quote alleen het stukje dat je nodig hebt ;)

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:33

Waar kopen jullie suèdine en gespjes??

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:39

Waar kopen jullie suèdine en gespjes??
Mooi gemaakt die shire!!

t iemand hoe je fotos plaatst, want ik wil graag mn halstertjes showen

Karla_1999 schreef:
ja het is de ruin, het is alleen een beetje lastig te begrijpen wat je bedoelt, aangezien je de hele OP gequote hebt. Tip voor de volgende keer: Quote alleen het stukje dat je nodig hebt ;)

okii
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 26-12-13 22:54, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:43

tinypic.nl
dan uploaden en dan code voor forums koieren en hier plakken

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:45

dieseliris schreef:
tinypic.nl

Aanvulling, de code voor de forums zijn: [img]blablabla[/img] (maar dan staat er natuurlijk iets anders tussen :P )

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:46

Karla_1999 schreef:
dieseliris schreef:
tinypic.nl

Aanvulling, de code voor de forums zijn: [ [url=blablabla]Afbeelding[/url] ] (maar dan staat er natuurlijk iets anders tussen :P )

dat staat er al omheen :)

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 11:57

Wie heeft er allemaal een keer bij aheartforhorses bestelt? Ik wel maar vindt die zadel gespjes lastig die zijn super klein

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 12:43

dieseliris schreef:
tinypic.nl

Tinypic.com

Als je .nl intypt kom je op een heel andere site uit

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 14:05

Sorry dat ik opeens binnen kom vallen , ik heb in een vorige deel ook gepost alleen ben toen weg gegaan ivm onliners . Ik spaar al een tijdje schleich . Ik heb een paar oude modellen . Ik maak zelf geen tuig maar ik vindt het wel leuk om stallen te maken . Over ahfh : het is erg mooi tuig , zeer realistisch , de zadeltjes zijn idd wel moeilijk vast de krijgen , het verschuift heel snel . Heeft iemand een site waar je de nieuwe stal van 2014 kan zien ? Ik heb er wel over gelezen maar ben nergens een foto tegen gekomen . Ik ben er wel benieuwd naar :9

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 14:10

Vanmiddag halstertjes maken met m'n moeder!

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 18:34

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 19:40

Wow mooie spullen!!!

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 19:45

De nieuwe Schleich is echt heel gaaf Rocco! Bedankt ook voor de link.
Vind vooral die westernset héél erg gaaf. Jammer dat die er pas in September is.

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 20:00

Ik ga sparen! Ik wil ze hebben heb nu 83 euro ben over 3 weken jarig en ga sparen tot september ik wil ze gewoon en dat blauwe setje mooi!

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 20:04

Dus voor 15,- heb je dat setje, de ruiter en het paard?

lotteke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 20:18

IK vind 2014 ook heel mooi vooral stal en setjes inderdaad jammer dat ze pas in september uitkomen :(

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-13 20:21

Ja denk het wel
Ik vindt 2014 wel heeeel leuk!!!!!!!!!