Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anders wil nagellakremover of bleekmiddel/chloor nog wel eens hebben. Of nog een keer wasmachine met hoger geconcentreerd wasmiddel!

:
Maar hoe sommige mensen er over kunnen zeuren, erger ik me wel aan. Ik ben een stille meelezer geworden omdat ik zelf niet zulke coole dingen maak als jullie en alleen maar oneliners poste... Alleen als ik echt wat te zeggen heb, zet ik het hier neer. En anders stuur ik wel een berichtje.
... Of er zijn meer die dit vreselijk irritant vinden en er ook gaan opletten.
Die kleur van de onderste vind ik heel mooi, dat heb je heel netjes voor elkaar gekregen. Het veulentje is so fluffy I'm gonna die, en de fries heeft ook wat... er is iets aan, maar ik kan niet echt mijn vinger er op leggen wat. Heb je er iets aan veranderd? de manen en benen? (misschien zie ik dingen die er niet zijn hoor, ik heb het model zelf niet in huis en kan hem niet vergelijken, maar voor mijn gevoel is hij 'anders')

Waar ik me momenteel wel mee bezig houd is het handelen met het buitenland (en dan voornamelijk met Duitsland). Dit is toch het land waar deze kunst vandaan komt en je weet nooit waar dit je toe brengt. Tot nu toe gaat dit zeer goed en heb ik inmiddels al een aantal 'Duitse' aanvragen afgemaakt. 

ik probeer aleen wat duidelijk te maken dat ik me er aan erger
nou ja dan ga ik wel hier weg
Ben er ook mee opgehouden hoor, gezeur allemaal... pffff... Maar niet gaan hoor!!

Palmbierlove schreef:foto 1 is de percheron merrie
foto 2 de oude hannoveraan hengst (volgens mij)
foto 3 de oude haflinger ruin
foto 4 de oude ijslander
een van mijn sneeuwfilmpjes is klaar,
hij is gebaseerd op een stukje uit Spirit Stallion of the Cimarron
[ Video ]
er volgt ook nog een ander filmpje