Laatste past echt nog makkelijk En waarschijnlijk ben je geen meters gegroeid, dus pas je nu nog steeds!
Ik heb trouwens aan de hand van jullie reacties op mijn foto besloten hett bij grondwerk te houden en niet meer te rijden
MeikexNorgia schreef:Ik heb trouwens aan de hand van jullie reacties op mijn foto besloten hett bij grondwerk te houden en niet meer te rijden Super!
MeikexNorgia schreef:Ik heb trouwens aan de hand van jullie reacties op mijn foto besloten hett bij grondwerk te houden en niet meer te rijden Super.
MeikexNorgia schreef:Ik heb trouwens aan de hand van jullie reacties op mijn foto besloten hett bij grondwerk te houden en niet meer te rijden Heel goed van je!Maar ik denk dat als je heel af en toe er nog eventjes op zit het niet zo erg is hoor Maar grondwerk is idd beter.
ik heb ons al best vaak geplaatst, dit is een nieuwe foto en ik twijfel nog steeds.pony is 1.46, ik ben 1.76 en weeg 58 kg
little_birdy schreef:ik vind je passen ik zou alleen wel goed les nemen met je pony dat hij over de rug gaat lopen jeetje dat kan je toch niet zien van één standfoto (gok ik) uit een verkeerde hoek, en pony die niet stil staat of niet vierkant?